یک خیر در گفت و گو با خبرآنلاین از بدعهدی بهزیستی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بانوی خیری که در شهرستان چرداول -شهر سرابله اقدام به اهدای یک باب زمین مسکونی جهت خدمات دهی به مددجویان بهزیستی کرده است پس از سه سال هنوز نتوانسته است نیت خیر خود را اجرایی نماید.

این بانوی خیر ضمن برشمردن ارزش ریالی زمین که مبلغی بالغ بر پانصد میلیون ریال است گفت: اینجانب سه سال پیش جهت کمک به مددجویان بهزیستی شهرستان چرداول یک باب زمین مسکونی سه بر به متراژ 200 متر به این اداره هدیه کردم و قرار بر این شد که در محل مذکور یک آسایشگاه خیریه جهت سالمندان تحت پوشش این نهاد که خانواده ها از حمایت آنان عاجزند ایجاد نمایند.

وی افزود: علاوه بر این قرار شد چنانچه آسایشگاه اجرایی نشود نسبت به ایجاد یک مرکز درمانی مثلا فیزیوتراپی برای معلولان و افراد تحت پوشش این نهاد اقدام شود. وی ادامه داد: متاسفانه با گذشت سه سال هنوز این وعده ها اجرایی نشدند و مراجعات مکرر اینجانب برای به انجام رسیدن این طرح، تاکنون فایده ای نداشته و از همین رو تصمیم گرفتم نسبت به اطلاع رسانی این موضوع اقدام نمایم.

این خیر که نخوایست نامش فاش شود ، خاطرنشان کرد: چنانچه بهزیستی استان ایلام و شهرستان چرداول نسبت به اجرایی کردن این کار خیر اقدام ننماید، مجبور میشوم این زمین را از مالکیت بهزیستی خارج و به دیگر نهادها و خیرها تحویل نمایم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =