تسنیم نوشت: ادعای دختر جوان مبنی بر آدم‌ربایی وی توسط چند پسر جوان دروغ از آب درآمد.

هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران مدعی شد توسط چند پسر جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و از آن‌ها به جرم آدم‌ر‌‌بایی شکایت دارد.

دختر جوان در ادامه اظهاراتش به محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: دیشب من به همراه دوستم یاسر به منزل یکی از دوستانش رفتیم اما در آنجا دوستان یاسر به اجبار به من مشروبات الکلی خوراندند و من را کتک زدند، سرانجام نیز توسط پسری به نام حامد که در آن‌جا حضور داشت، از آن خانه فرار کردم.

با طرح شکایت این دختر جوان، شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت تا اینکه پس از دستگیری 2 متهم این پرونده، آن‌ها در مقابل بازپرس منکر آدم‌ربایی شدند و یکی از متهمان در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت 10 شب بود که من از محل کارم بازگشتم و به همراه صابر به منزلمان رفتیم، حامد نیز به من زنگ زد و گفت که به خانه خواهد آمد،  یاسر نیز در تماس با من گفت به همراه دوستش به آن‌جا می‌آید، حوالی ساعت 3 صبح بود که من برای خوردن آب از خواب بلند شدم و دیدم که یاسر به همراه یک دختر در حال خوردن مشروبات الکی هستند و دوباره خوابیدم.

پسر جوان در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعت 5:30 صبح بود که با داد و فریاد دختر جوان از خواب بلند شدم و دیدم وی با صابر درگیر شده است، من و دوستانم قصد آرام کردن وی را داشتیم اما وی آرام نمی‌شد؛ در نهایت حامد دختر جوان را آرام کرد و دختر جوان از منزل ما بیرون رفت، در طول این مدت به هیچ عنوان وی را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.

صابر دیگر متهم این پرونده با رد آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: من این دختر جوان را کتک نزدم او با یاسر درگیر شده بود و با میل خودش به منزل ما آمده بود.

حامد که بنا بر ادعای دختر جوان وی را از آنجا فراری داده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: این دختر جوان با یاسر به منزل ما آمد و ساعت 5:30 صبح، با داد و فریاد وی بلند شدم و مشاهده کردم که دختر جوان با صابر درگیر شده است، مدتی بعد دختر جوان را آرام کرد و وی از منزل ما خارج شد.

با توجه به اظهارات دو متهم این پرونده، محسن مدیر روستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران آن‌ها را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد و دستور دستگیری یاسر را صادر کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین کرمون A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    11 34
    یجور میگین دهه شصتیای نسل سوخته که آدم فکر میکنه مثل کوزت هر روز میرفتین از جنگل آب میاوردین . 4 تا کوپن و بخاری نفتی این همه آه و فغان نداره .جایی که حرف آدم نفهمند میخایی نسل دایناسور باش یا نسل گوشی هوشمند همش سوخته هست عاقا سوخته . میفهمی؟
    • بی نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
      22 2
      البته اکثریت معتقدند که دهه هفتادیها حرف نمیفهمند و رفتارهایی مغایر با فرهنگ جامعه و خانواده ای که توش بزرگ شدند رو نشون میدن. متاسفانه با نسلی روبرو هستیم که ارزش ها براشون بی ارزش شده و بدتر از این باید نگران نسلی باشیم که نسل دهه هفتادیها قراره پدر و مادرشون باشند و تربیتشون کنند.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
      27 3
      همون چهارتا کوپن و بخاری نفتی دقیقا آه و فغان داره,ماها شلوارمون سر زانوش پاره میشد وصله میکردیم میرفتیم مدرسه,شماها سالی چند دست لباس رنگ و وارنگ میپوشید,ماها توی خیابون بزرگ شدیم شما در آغوش پدر و مادر,تا صبح میتونم برات ازین تعریف کنم که چرا به امثال ما میگن نسل سوخته و به شما میگن هیولا
    • بی نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
      10 1
      همین طرز حرف زدن و نوشتنت نشون دهنده شخصیت شما دهه هفتادياست بچه جون
    • بی نام IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      11 1
      دهه 70 ها رفتارشون نرمال نیست حالا تا صبح بشینید بحث کنید و توجیه کنید این چیزی که ما داریم میبینیم یک موجود جدیده
  • مهدی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    7 1
    من یه دهه شصتی هستم.این اراذل و اوباشی که توی شمال گرفتن دهه شصتی بودنآیا میشه نتیجه گرفت که همه دهه شصتی ها اراذل و اوباشن؟یه کم انصاف هم خوبه. چرا بچه های دهه هفتاد رو متهم میکنید. موضوع ساده ما دهه شصتی ها به شکلی آسیب خوردیم و دهه هفتادی ها به شکل دیگه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    10 2
    مقصر ما پدر ومادر های دهه چهل و پنجاه هستیم که قربانی خشونتها واستبداد پدرومادرمون شدیم,گفتیم بچه هامون مثل خودمون نشن فضا بهشون دادیم عاشق بشن وابراز وجود کنن ,همه خواسته هاشونو برآورده کردیم تا آدم بشن غافل از اینکه ما راه اشتباهی رفتیم وبچه هامون شبیه آرزوهامون نشدن,شدن آدمهای لاقیدی که نه به هیچ چیز پایبند نیستن نه اصول نه اخلاق نه خانواده,صبح عاشقن وعصر فارغ.فقط میتونم بگم ما دهه هفتادیها رو تربیت کردیم واشتباه وشاید افتضاح کردیم.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    3 3
    دخترحتمادنبال شوهرميگرد ديده چه موقعيتي بهترازاين ولي بيچاره زده به كاهدون
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 2
    خانواده مبنای اخلاق فرزند است و دختری که شب تا صبح را خارج از خانه بسر میبرد از خانواده درستی برخوردار نیست. این آزادی نیست که دختر و پسر تا هروقت خواسته باشند خارج از خانه بسرببرند. حتی دانشجو بودن و در شهری غیر از شهر خانواده درس خواندن با وجود ازادی ظاهری و داشتن خانه مستقل دلیل نمیشود که دختری بخواهد با پسری یا پسرانی شب را به صبح برساند مگر اینکه پلهای اخلاق را پشت سر گذاشته باشد و چیزی برای از دست دادن نداشته باشد و این همان است که از خانواده آموخته است.