سید جلال حسینی می گوید:«کروش می گوید امکانات می خواهیم بعضی ها ناراحت می شوند!»

سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین؛مدافع ملی پوش نفت تهران این روزها تمام تمرکزش روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی تیمش مقابل الجیش قطر است.تیمی متمول که از لحاظ امکانات حتی از بهترین تیم لیگ ایران هم یک سر و گردن برتر است.سید جلال درباره تیم ملی،کروش و مرحله بعدی جام جهانی هم حرف زده است؛آنجا که درباره اش می گوید:«وحشتناک است.»

تیم الجیش یکی از متمول ترین تیم های لیگ قطر است و اگر بخواهیم از نظر مالی و امکانات قیاس کنیم نفت همه جوره از این تیم عقب تر است. تقابل شما با این تیم چقدر ازچنین چیزهایی تاثیر می پذیرد؟

اصلا نمی شود نفت را از نظر مالی با الجیش قیاس کرد ولی بحث بحث ملی است. بازی برای کشور است و ما برای پرچم ایران می جنگیم. این در وهله اول. در وهله دوم هم جوان های تیم خیلی انگیزه دارند. ما هم همینطور. ولی واقعا باشگاهی مثل الجیش امکانات و شرایط خاصی دارد. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و از نظر برنامه ریزی هم همه جوره بهتر هستند. آنها از مدت ها قبل برای این بازی ها برنامه ریزی کرده اند ولی چون برای ما بحث بحث ملی است فرق می کند.

ولی همه تصور می کنند تیم های عربی همچنان ضعیف هستند.

اینطور نیست. عرب ها برنامه ریزی زیادی می کنند. سال قبل الاهلی با همین برنامه ریزی به فینال لیگ قهرمانان رفت. الان الجیش هم برنامه ریزی کرده است. آنها ساعت به ساعت و روز به روز پیشرفت می کنند. می بیند که تیم های عربی در سطح بالایی بازی می کنند. تنها نکته مثبت برای ما این است که برای کشور می جنگیم. بچه ها قطعا با تمام وجود می جنگند ولی بقیه چیزها به نفع قطری هاست.

چه توقعی از هواداران دارید؟

ببیند آنها از نظر امکانات، سخت افزار، نرم افزار و مسایل مالی از ما جلوتر است ولی خوب می دانند که ما طرفدار داریم. تنها چیزی که فوتبال ایران دارد طرفدار و استعداد است. عرب ها از طرفداران ما می ترسند. هواداران باعث می شوند تیم ها قوی تر شوند. پارسال این اتفاق افتاد و هواداران نشان دادند وقتی بحث ملی باشد می آیند. تیم ما هم الان جوان است و نیاز به انرژی هواداران دارد. مشکلات در این فصل برای نفت زیاد بوده ولی به خاطر ایران در این مسابقه خواهند جنگید. اگر هواداران 20 دی به ورزشگاه بیایند ممنون آنها خواهیم بود.

وضعیت نفت در آستانه این بازی چطور است؟

ما امسال مشکلات زیاد داشتیم ولی الان نه شرایط خوب است و نه بد. به یک تعادل رسیده ایم.

یک سوال هم درباره تیم ملی بپرسیم. ایران نه لباس دارد و نه زمین تمرینی....

وقتی کروش می گوید تیم ملی امکانات ندارد یکسری ها ناراحت می شوند و می گویند چرا امکانات می خواهد. ولی همه چیز مشخص است. اولین چیزی که باید در اختیار تیم باشد، ابتدا زمین است و بعد هم لباس. الان زمین ما مشکل دارد. تازه ما بقیه چیزها را هم نداریم. الان ما باید آماده شویم تا در مرحله بعد بازی کنیم. آنجا اوضاع وحشتناک است. باید در مقدماتی نهایی جام جهانی بازی کنیم. احتمال دارد با ژاپن و استرالیا در یک گروه باشیم. سال گذشته ما به استرالیا رفتیم و 10 زمین تمرینی در اختیار تیم ملی قرار دادند. آنوقت اینجا ما یک زمین تمرینی نداریم که تمرین کنیم. امیدوارم واقعا این مشکلات حل شود.

 

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    44 3
    ای بابا چرا اینقدر شکایت میکنید فوتبال اصلا نیاز به زمین نداره فقط باید با پلی استیشن تمرین کرد و اماده شد قبول ندارید از مایلی کهن بپرسید
  • یک ایرانی A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    3 42
    سلام بدوستان،پس چرانوجوانان وجوانان وامید بهانه جویی واسه زمین نمیکنند مگه میشه دوازده میلیارد کیروش سالانه حقوق بگیره اما زمین ولیاس واسش فراهم نباشه بازیکنان تیم ملی هم همشون شدن بیزینس کاروفقط فکر جایگاه خودشونن متاسفانه وفقط تایید کننده کیروش هستند
    • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      28 3
      منظورت این که کیروش بیاد مفتی برا تیم ایران کار کند. یا بازیکنان تیم ملی از جیبشان هزینه کنند. اولا که برای تیم امید همه شرایط فراهم شد اما فقط به نق زدن و مقایسه خود با تیم ملی پرداختند و آیا فراهم کردن یه زمین تمرین استاندارد و لباس مناسب خواسته زیادی است که شما را ناراحت می کند؟