پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مددجویات کمیته امداد لرستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اختصاص یک میلیارد تومان برای تامین مسکن مهر مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،جاسم محمدی فارسانی ر جلسه شورای مسکن استان لرستان با اشاره به اختصاص ۷۰۰ واحد از پروژه های مسکن مهر بدون متقاضی لرستان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اظهار داشت: در این راستا مقرر شده که از این تعداد ۵۸۴ واحد به مددجویان تحت پوشش در خرم آباد، ۶۰ واحد در الیگودرز و ۵۴ واحد نیز در شهرستان پلدختر اختصاص یابد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مددجویات کمیته امداد لرستان برای خریداری این واحدهای مسکن مهر عنوان کرد: برای اختصاص این واحدهای مسکن مهر تا کنون ۳۵۱ خانواده نیازمند در استان شناسایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از سوی کمیته امداد کشور برای خریداری این واحدهای مسکن مهر بیان داشت: این میزان اعتبار به حساب ۵۳ خانواده نیازمند در خرم آباد، ۱۷ خانواده در الیگودرز و دو خانواده در شهرستان پلدختر واریز شده است.

محمدی فارسانی با بیان اینکه در سنوات گذشته نیز اعتبارات لازم از سوی کمیته امداد لرستان برای احداث ۶۷۱ واحد مسکن مهر مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است گفت: تا کنون سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است

مهر/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =