یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته قبوض تلفن همراه خود را به صورت پیامکی پرداخت کرده ولی در قبض کاغذی، بدهی برای او منظور شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مشترکان تلفن همراه گلایه دارند که چرا وقتی هزینه موبایل خود را به صورت اینترنتی یا پیامکی پرداخت می کنند، مبلغ پرداختی در قبض کاغذی به صورت بدهی دیده می شود؟

از جمله این اشخاص یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم است که خود را جهانیان معرفی کرده. او در این باره نوشته: من دو دوره هاست که جهت حمایت از محیط زیست از دریافت قبض کاغذی تلفن همراه انصراف داده ام و قرار شد قبضها به ایمیلم فرستاده شود...بماند اینکه فقط تا حالا یک قبض به من ایمیل شده و بقیه اش رو خودم اس ام اسی می گرفتم و پرداخت میکردم..اما الان که دارم قبض میگیریم میبینم اونایی که دو ماه قبلم پرداخت کردم برام بدهکاری زده...درحالیکه پرینت حسابم گرفتم و از حسابم کم شده بود...رفتم مخابرات میگه بحساب مخابرات نرفته..من از کجا باید پیگیری کنم که این پولا چی شده؟؟؟؟

روابط عمومی یکی از اپراتورهای اصلی تلفن همراه در کشور درباره این مشکل توضیح داد: پس از پرداخت قبض به هر روشی، بدهی ای برای حساب مشترکان منظور نمی شود. منتهی چون روال محاسبه قبض در روشهای اینترنتی، پیامکی و کاغذی متفاوت است و بعضا بین آنها یک ماه اختلاف وجود دارد، ممکن است مشترک هزینه پرداختی خود به روش پیامکی را در قبض کاغذی، به صورت بدهی ببیند.
روابط عمومی اپراتور تلفن همراه گفت: قبض تلفن همراه به روش اینترنتی، یک ماهه صادر می شود ولی به روش کاغذی، دو ماهه است، لذا بهتر است مشتریان از یک روال برای مشاهده بدهی و پرداخت قبوض خود استفاده کنند.

 

23231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    8 0
    برای من هم همین طور بود،هم اینترنتی پرداخت می کردم و هم تلفنی ولی باز هم برام بدهی میامد
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    10 0
    آقا جان شما سیستمون رو درست کنید. شماره تلفن یه تک شماره است که باید همه سیستمها بتونند کنترلش کنند که بدهی داره یا نه. هر قسمتی که نمیشه یه سازی بزنه. همیشه طلبکارید از مردم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    5 0
    دقیقا من همین مشکل رو با ایرانسل دارم، بدهی رو کاملا از طریق خود برنامه ی " ایرانسل من " پرداخت کردم اما باز دوباره زده شما x مبلغ از دوره قبل هنوز بدهکارید
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    4 0
    جوابش الکیم مگه بچه ایم فرق اینارو ندونیم اگه اینجوری چطور بدهی دقیقا همون مبلغ پرداخت شده قبله
  • ناصر A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    8 1
    شما سرویس دهی تون رو یکسان کنید ... مسلما مشتری حق انتخاب داره دیگه ...
  • شاه حسینی A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    منم خرداد یه قبض برق رو با هف هشتاد پرداخت کردم تازه مهرماه هم دوباره با هف هشتاد پرداختش کردم.از حسابم کسر شده رفتم پرینت کسر از حسابم از یانک گرفتم و دادم یه اداره برق ولی هر دوماه یکبار میان در خونه و میگن میخوایم برقتون رو قطع کنیم.به پشتیبانی هف هشتادم زنگ زدم و گفتن درستش کردیم ولی از اون ماه تا حالا همینجور گرفتاریم و هیچ به هیچ..۱۹۷تومن ماه قبل اومده و هرکاری هم میکنیم هیچ یه هیچ.