اقتصادنیوز خبرداد: مدیر عامل شرکت دخانیات ایران برای بار چهارم ظرف یک سال گذشته منصوب شد تا بر این اساس محمدحسین برخوردار جای خود را به محمدی‌شمالی دهد.

چهارمین مدیر عامل شرکت دخانیات فردا صبح معارفه می‌شود و بر اساس آن محمدی شمالی به جای محمدحسین برخوردار بر صندلی مدیرعاملی این شرکت تکیه می زند.

محمدی شمالی از کارمندان وزارت بازرگانی پیشین بوده و سابقه زیادی در صنعت دخانیات ندارد.

محمدی‌شمالی چهارمین مدیرعاملی است که به دخانیات می‌رود تا شاید کشتی به گل نشسته این شرکت را به ساحل نجات برساند. در حال حاضر اوضاع مالی این شرکت مناسب نبوده و با کمترین ظرفیت خود مشغول به کار است.

ظرفیت تولید در دخانیات حدود 24 میلیارد نخ در سال است که هم اکنون با یک چهارم ظرفیت خود به تولید مشغول بوده و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال دارد تا پایان امسال چیزی در حدود 6.5 میلیارد نخ سیگار به تولید برساند.

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 2
    وقتی پول نیشت کی سیگار میخره
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    1 3
    معلوم نیست با این همه اراضی کشت توتون و نیروی انسانی و مدیران دانشمند چرا هر روز شکست میخوریم. چرچیل میگفت که خشکسالی و جنگ بهانه ای است برای رفع مسئولیت بزرگان کشورها و انجلا مرکل هم میگفت اگر ایران را داشت 10 برابر المان رشد میکرد.
  • بی نام DE ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    14 1
    من از کارکنان دخانیاتم.فقط رحمانی خلیلی میتونه شرکت رو نجات بده ؛ خدا عمرش بده میخواید از کارکنان هم نظر سنجی کنید
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    2 1
    شرکت دخانیات ایران با سابقه 80ساله بخاطر بی تدبیری و سوء مدیریت به این روز افتاده.مدیریت قوی این شرکت قدیمی و اشتغال زا را مجددا احیا خواهد نمود.اما افسوس که این ره به ترکستان است.