مدافع پرسپولیس درباره پنالتی که کامیابی نیا از دست داد گفت: کمال جان بچه ام را قسم خورد به همین علت پنالتی را به او دادم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين ؛ محسن بنگر مدافع پرسپولیس بعد از اینکه کمال کامیابی نیا پنالتی اش را از دست داد زیر لب غر غر کرد و دوربین تلویزیونی هم به خوبی آن را نمایش داد. مهدی طارمی پیش از دیدار با ذوب آهن در مصاحبه ای اعلام کرده بود که اگر پنالتی بگیرد آن را به محسن بنگر تقدیم می کند تا او ضربه پنالتی را بزند. 

در بازی پرسپولیس و ذوب آهن همین اتفاق افتاد و طارمی توانست پنالتی برای پرسپولیس بگیرد. در حالیکه همه منتظر محسن بنگر بودند تا پشت توپ قرار بگیرد ناگهان کمال کامیابی نیا پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را از دست داد و در برگشت دروازه خالی را نتوانست باز کند. محسن بنگر مه مشخص بود از این اتفاق شدیدا ناراحت است زیر لب غرغر کرد و نسبت به اینکه او ضربه پنالتی را نزد اعتراض کرد. او بعد از بازی در اینباره گفت: "پنالتی زن اول تیم من هستم و پیش از بازی هم قرار گذاشتیم اگر پنالتی شد من ضربه را بزنم. وقتی مهدی پنالتی را گرفت به سمت توپ رفتم اما کمال از من خواست تا اجازه دهم او ضربه را بزند و جان فرزندم را هم قسم خورد و به همبن علت اجازه دادم تا او پنالتی را بزند."

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =