پلدخترقهرمان مسابقات انتخابی کاراته لرستان شد

تیم کاراته شهرستان پلدختر قهرمان مسابقات انتخابی کاراته استان لرستان شد

به گزارش خبرنگارخبرانلاین در پلدختر ، علی محمد نورعلی وند رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت :برای نخستین بار پس از 19 سال این مسابقات به میزبانی پلدختر با 11 تیم از شهرستان های استان لرستان با 150 ورزشکار شرکت کردند.
وی افزود: این مسابقات در رده نونهالان در هشت وزن ، نوجوانان در هفت وزن ، جوانان در 6 وزن ، امید در 6 وزن و بزرگسالان در 6 وزن در رشته های کاتای تیمی و انفرادی در پنج گروه انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی برگزار شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر بیان کرد: تیم پلدختر با کسب 16 مدال طلا ، 12 مدال نقره و 22 مدال برنز قهرمان مسابقات انتخابی کاراته استان لرستان شد .
وی کیفیت این مسابقات را بالا توصیف کرد و عنوان کرد: استقبال مردم و ورزش دوستان پلدختری از این مسابقات خوب بود .
نورعلی وند گفت: این شهرستان دارای ظرفیت ها و استعدادهای کم نظیر در رشته های مختلف ورزشی از جمله کاراته می باشد که به طور قطع اگر تلاش های مجدانه ادامه یابد ، ورزشکاران شهرستان حرف های بسیاری در سطح استان و کشور برای گفتن خواهند داشت .
وی با اشاره به توانمندی های خوب کاراته شهرستان به ویژه جوانان و نوجوانان مستعد در این رشته ورزشی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی برای ارتقای این رشته کار کرد

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =