میزان نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ یک نفر بر اثر برخورد جرثقیل خاور با کامیون در بزرگراه امام علی خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

جلال ملکی از برخورد یک دستگاه جرثقیل خاور با کامیون در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 5:50 بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، در محدوده پل شهید محلاتی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشاهده شد یک دستگاه جرثقیل خاور با انتهای یک کامیون کمپرسی به دلیل نامشخصی به شدت برخورد و کامیون نیز به یک خودروی پراید برخورد کرده بود.

ملکی با اشاره به اینکه راننده خودروی پراید که حدوداً 55 سال سن داشت، مطرح کرد: راننده خودروی پراید، دچار مصدومیت شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: دو نفر سرنشین جرثقیل خاور که در اتاق ویران شده این خودرو محبوس شده بودند، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی توسط آتش‌نشانان، از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شده و مشخص می‌شود راننده این خودرو که یک جوان 19 ساله بود، مصدوم و دیگر سرنشین که حدوداً 45 سال داشته، جان خود را از دست داده است.

وی در خاتمه گفت: خودروها به محل امنی منتقل و در ساعت 7:22 صبح امروز عملیات این حادثه با دو مصدوم و یک کشته به پایان رسید.
304 42

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =