۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
مقصدهایی در جهان که کسی حق ورود ندارد!

شاید جهانگردی باشید که دوست دارد همه جای دنیا را ببینید، اما واقعیت این است که برخی مکان ها به دلایل مسائل سیاسی و موانع طبیعی امکان ورود ندارند.

به گزارش توریسم آنلاین، اما گردشگرانی هم هستند که سعی می کنند این موانع را برطرف کرده تا به متفاوت ترین مقصدهای دنیا سفر کنند.

جزیره "مار" در حاشیه ساحلی برزیل قرار گرفته که محل زندگی کشنده ترین مارهای جهان است. تاکنون دانشمندان در حدود 4 هزار مار کشنده را شناسایی کرده اند. در این جزیره به ازای هر 5 مترمربع یک مار جا خوش کرده است. دولت برزیل سالهاست که ورود به جزیره را ممنوع کرده و تنها تعدادی از دانشمندان اجازه ورود دارند.

منطقه 51 در "نوادا" -آمریکا- منطقه ای نظامی است که گمان می رود تجهیزات مرموزی در آن نگهداری می شود. برخی از نظریه پردازان معتقدند که وسایل نقلیه خارق العاده ای در این مکان نگهداری می شود که سالهاست بازدید عمومی به جز حضور افراد دانشمند و نظامی امکانپذیر نیست.

معبد نخستین امپراتوری چین "کین شی هوآهنگ" که دارای غارهای متعدد زیرزمینی است که در آن 2 هزار مجسمه سفالی از ارتش،خانواده ،خدمتکاران وجود دارد که گمان می رود با حفاری های بیشتر به 8 هزار تا نیز برسد. بازدید از آرامگاه این امپراتور به خاطر احترام به او توسط دولت ممنوع شده است.

آرشیو مرموز واتیکان در شهر واتیکان- ایتالیا- شامل کتب، اسناد یک هزار و 200 ساله است که بازدید عمومی ندارد و تنها دانشمندان مشخص شده حق ورود دارند.

جزیره "سنتینل" شمالی در خلیج بنگال و نزدیک هند قرار گرفته است. گردشگران حق ورود به جزیره را ندارند نه به خاطر اجازه دولت بلکه به خاطر ساکنانش که با دنیای مدرن بیگانه هستند و تنهایی را به تماشای توریست ها ترجیح می دهند. تعداد ساکنان این جزیره بین 50 تا 400 نفر تخمین زده شده است.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =