با افتتاح خیابان جمهوری گره ترافیک شهر یاسوج گشوده می شود

شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران در ماههاییی از سال با ازدحام گردشگر و به دنبال آن ترافیک روبروست که تعریض خیابان جمهوری باعث می شود از حجم ترافیک مرکز شهر کاسته شود.


در نهمین روز از دهه فجر پروژه های عریض ساازی خیابان جمهوری و روشنایی معابر شهر یاسوج با حضور فرماندار بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش خبرآنلاین از کهگیلویه وبویر احمد، فرماندار درمراسم افتتاح فاز اول پروژه خیایبان جمهوری گفت: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران در ماههاییی از سال با ازدحام گردشگر و به دنبال آن ترافیک روبروست که تعریض خیابان جمهوری باعث می شود از حجم ترافیک مرکز شهر کاسته شود.
محمد کاظم نظری همچنین در بهره برداری از پروژه روشنایی معابر شهر افزود:توجه هر چه بیشتر به مبلمان شهری و تجهیز شهر به امکانات و مصالح با کیفیت از مطالبات همیشگی مردم است .
وی ادامه داد:امیدواریم سازمانها و ادارات نیز با شهرداری همکاری کنند و با همکاریی هم زیرساختهای شهر گردشگر پذیر یاسوج را بهبود و توسعه ببخشند.
شهردار یاسوج نیز درباره اعتبارات پروژه های دهه فجر گفت:برای فاز اول عریض سازی خیابان جمهوری بیش از 7 میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری برای تملک و آزادسازی ااین خیابان صرف شد..
وی با بیان اینکه فاز دوم آزادسازی خیابان جمهوری از امروز شروع می شود گفت دپس از اجرای فاز دوم بخش قابل توجهی از ترافیک شهر به این سمت منتقل و هدایت می شود. و گره ترافیک شهر یاسوج باز می شود.
وی ادامه داد:در بحث روشنایی معابر بیش از 340 واحد پایه برق با اعتباری 400 میلیون تومانی در شهر نصب شد.و بیش از 22 میلیارد ریال از اعتبارات استانی و داخلی شهرداری برای ساماندهی پیاده رو ها و مبلمان شهری هزینه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =