اولویت مجمع اصولگرایان اصفهان، تعهد و وفاق به لیست ۵ نفره تا پایان است

به گزارش تسنیم، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: اولویت مجمع اصولگرایان، تعهد و وفاق به لیست ۵ نفره، تا پایان است و هیچ یک از ۵ کاندیدای معرفی شده، در لیست‌های دیگر حضور نخواهند داشت.

کمال حیدری، با اشاره به انتشار لیست‌های مختلف اصولگرایی و قرار دادن نام چهره‌های مجمع اصولگرایان اصفهان در این لیست اظهار داشت: پنج نفر چهره حاضر در لیست مجمع اصولگرایان اصفهان با یکدیگر میثاق و تعهد بستند که در لیست دیگری به نام اصولگرایی نخواهند بود و ما نیز مثل بقیه دوستان از این موضوع، پیروی می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از عمده دغدغه‌های مجمع اصولگرایان آن است که پنج نفر حاضر در این لیست، تا پایان با یکدیگر همکاری کنند زیرا این چهره‌ها بسیار از نظر تخصص‌ها اقناع‌کننده بوده و به یکدیگر نزدیک هستند بنابراین باید با تعهد با یکدیگر، تا آخر وفاق را حفظ کنند.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: اگر ما در میان خودمان با یکدیگر هماهنگ نباشیم و اولویت‌های اصفهان را با یکدیگر هماهنگ نکنیم و هم‌صدا نباشیم، زحمات به نتیجه نمی‌رسد بنابراین دوستان تعهد دارند که بعد از انتخابات مجلس نیز تا انتها با یکدیگر باشند و خردجمعی را برای رفع مشکلات استان مد نظر قرار دهند.

حیدری درباره مطرح شدن نامش در لیست‌های متفرقه خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع یا به‌دلیل عدم تعهد دوستان و یا به دلیل آن است که حرکت حساب‌شده‌ای برای تخریب حرکت و همدلی اصولگرایی صورت گرفته است.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان درباره شانس موفقیت اصولگرایان در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: همه چیز به رفتار ما بر می‌گردد زیرا مردم مسائل را رصد کرده و به خوبی می‌بینند. هدف و استراتژی ما این است که مطالبات مردم را با این استراتژی جلو ببریم تا همه دوستان همدل به پای کار بیایند و این همدلی را در کل مجمع نمایندگان استان اصفهان شکل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور 20 نماینده در استان اصفهان ظرفیت بسیار مهمی است و کلانشهر اصفهان باید این فرهنگ را برای همه نمایندگان آینده ایجاد کند تا در زمینه رفع مشکلات استان و شهر اصفهان به نتیجه برسیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =