عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می گوید پاسخی به حرف های کروش ندارد.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ عباس ترابیان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در جلسه با اینفانتنیو با چنین واکنشی از سوی افشین پیروانی روبرو شد: «چرا بازیاب فدراسیون باید در جلسه باشد ولی کروش و من نه؟» ترابیان در واکنش به این حرف های پیروانی می گوید: «من که بی تقصیر هستم.» او در پاسخ به این سوال که گفته می شود به خاطر حضور شما در جلسه، کروش نیامده، جواب می دهد: «من اصلا با کروش مشکلی ندارم. ولی نمی توانم درباره چنین مسئله ای که اصلا در جریان آن نیستم، حرف بزنم. ولی باید از مسئولان تیم امید بپرسید که آیا منظورشان من بوده ام یا نه.»
ترابیان ادامه می دهد: «منافع کشور خیلی مهم است و الان وقت این حرف ها نیست. تمرکز تیم ملی فعلا باید روی دو بازی مهم خود با هند و عمان باشد.» او در واکنش به این موضوع که کروش هم در جریان حضور از اینفانتینو به تهران حضور داشت می گوید: «قطعا همینطور بوده است. البته یکی از مسئولان فرهنگی ایران و ایتالیا هم در جریان کار بوده است. آقای اینفانتینو خودشان درخواست داشتند که به ایران بیایند.» او درباره غیبت کروش در این جلسه و در پاسخ به این سوال که آیا نباید خلاف این اتفاق می افتاد، می گوید: «تصمیم اینکه چه کسی در جلسه باشد، دقیقا با خود کفاشیان بوده است. بنده هم به این دلیل دعوت شدم که با آقای اینفانتینو دوست بودم. بنده حتی بلیت داشتم که به ازبکستان بروم ولی چون آقای کفاشیان گفتند ماندم.»
او درباره آشنایی اش با اینفانتینو می گوید: «ما رفاقت 17 ساله داریم. آن زمان در دوره مدیریت فوتبال که در سوئیس برگزار شد، اینفانتینو هماهنگ کننده کلاس بود. از آنجا با هم رفیق شدیم. اتفاقا یک خانم لبنانی که همکلاسی ام بود با اینفانتینو ازدواج کرد که الان هم 4 دختر دارند. اتفاقا بعد از عروسی شان من به خانه شان در زوریخ رفتم. هم با خودش دوستم و هم با همسرش آشنا هستم.»
ترابیان همچنین در پاسخ به اظهارات کروش که گفته بود او در جریان حضور اشکان دژاگه و قوچان نژاد اختلال ایجاد کرد و همچنین پول های تیم ملی را به نزدیکانش می داد، پاسخ می دهد: «من اصلا مشکلی با کروش ندارم. حتی یک بار با هم تلفنی حرف زدیم. مصاحبه از قول من منتشر شده بود که به من زنگ زد و گفت تو این حرف ها را زده ای؟ گفتم نه. دیگر مشکلی بین ما وجود نداشت و نمی دانم الان چرا دوباره این داستان ها به وجود آمده است. چیزهایی که او گفته، تازه نیست قبلا هم به زبان آورده بود. ترجیح می دهم اصلا در این باره حرف نزنم.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    عجب روئی دارد این اقای ترابیان
    • محمد A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
      عجب رویی داره کی روش
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    72 1
    فدراسیون شده خاورمیانه، همه با هم مشکل دارن.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    87 9
    منافع کشور یکی تو و کفاشیان به فکر منافع کشور هستید یکی هم شهرام جزایری و بابک زنجانی