استاندار البرز در جلسه شورای برنامه ریزی استان مسئولیت مدیران را در شرایط کنونی خطیرتر از پیش دانست و گفت: مسئولان مُبَلغ حضور حداکثری مردم در ماراتن انتخابات باشند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،سیدحمیدطهائی صبح شنبه در نخستین روز کاری هفته، در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سالن شهدای دولت، حضور یافت و پیرامون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مسئولیت خطیر مسئولان با اعلام حمایت ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقارن پیروزی جشن انقلاب اسلامی، موفقیت مذاکرات دیپلمات های سیاسی کشور و رسالت مدیران در ایام انتخابات نکاتی را متذکر شد.
استاندار البرز با تبریک به خلق حماسه قهرمانانه ملت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه، اظهار داشت: به واقع حضور پر شور و با شعور مردم در این راهپیمایی علاوه بر اینکه در داخل کشور اعلان آمادگی در تمامی صحنه ها بود، در بعد فرا منطقه ای نیز همسبتگی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده و تداوم راه امام و انقلاب اسلامی بود.
استاندار البرز رسالت مسئولان را از امروز خطیرتر دانست و خطاب به مدیران در بدنه دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: در تداوم راه انقلاب اسلامی باید همچون مردم در صحنه حاضر و پیگیر مسئولیت ها باشیم.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تقارن جشن پیروزی انقلاب اسلامی با موفقیت دیپلمات های سیاسی کشورمان در مذاکرات، به بحث سیاست های دولت در توسعه ارتباطات فرامنطقه ای پرداخت و خاطرنشان کرد: بنای کار دولت تعامل سیاسی با دنیاست، به همت و ابتکار سیاستمداران کشورمان، فضا تغییر کرده و صلح طلبی جمهوری سلامی انعکاس جهانی داشته است.
وی افزود: اینکه جمهوری اسلامی خواهان گفتگوی سیاسی است، دستاورد بزرگی بشمار می رود.
مهندس طهائی در ادامه ضمن به اشاره حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، این حرکت ملی را به ماراتن انتخابات بسط داد و گفت: این حق رأی را به آسانی بدست نیاورده ایم و باید قدردان آن باشیم.
وی افزود: اینکه مردم در هر طیف و گروهی، با هر سطح اجتماعی می توانند در پای صندوق های رأی انتخاب گر باشند به نوع خود دستاوردی ارزشمند و ماحصل انقلاب شکوهمند اسلامی بشمار می رود.
پروژه های مشارکت بین بخش دولت و خصوصی و اجرای سیاست های دولت برای واگذاری 414 پروژه نیمه تمام در استان البرز، مصوبه هیات وزیران در زمینه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تدوین برنامه عملیاتی در استان، فعال شدن شرکت صنعتی سپورکس بعد از 16 سال در استان، اعلام آخرین وضعیت سطح چاه های آب و... از محورهای شورای برنامه ریزی استان بشمار می رود که هم اکنون با حضور استاندار البرز در حال بررسی و ارائه گزارش کار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =