اتفاقات تلخ در فدراسیون فوتبال ایران تمامی ندارد و این بار افشین پیروانی با ادبیاتی تند علیه علی کفاشیان حرف زد و البته پاسخ تندی هم شنید.

فاطمه پاقلعه نژاد-خبرگزاری خبرآنلاین:آنارشی؛این شاید بهترین تعبیر برای حال روز فدراسیون فوتبال علی کفاشیان است. هیچ چیز سر جایش نیست. این قدر بی سامان است که همه ارکانش به هم می تازند. تنها در 48 ساعت گذشته کافیست مصاحبه ها مرور شوند . تقریبا همه ارکان فدراسیون به هم تاختند و کل ماجرا یک سفر تبلیغاتی ساده بوده است. اینکه دبیرکل فیفا به ایران آمده بود تا درباره انتخابات سخن بگوید و از کفاشیان بخواهد به او رای بدهد. اتفاقی که کفاشیان تا با دوست کویتی اش هماهنگ نکند ، نمی تواند برایش تصمیمی بگیرد. در این بین اما رفتار افشین پیروانی در انتقاد از ارکان فدراسیون برای دعوت نشدن به یک ضیافت ساده ، عجیب به نظر می رسید. اینکه کارلوس کروش بانی اصلی این دعوت باشد ، اگرچه جای تقدیر دارد اما نباید منجر به چنین رفتارهایی در لایه های فدراسیون فوتبال می شد. اینکه مدیرتیم های ملی بگوید:«آقای رئیس ، بازاریابت را ...» و الفاظی از این دست که کفاشیان را مجبور کند بگوید:«این مسائل ارتباطی به پیروانی ندارد.»
اینکه چرا یی مثل افشین پیروانی اینچنین حرف می زند البته به سادگی قابل درک است. وقتی علی کفاشیان در مناظره با مدیرفنی تیم امید می نشیند و بدترین نسبت ها را به او می زنند ، وقتی سرمربی تیم ملی امید به خودش اجازه می دهد که رئیس را بی صداقت بخواند و به شدت در رسانه ها به او بتازد و بگوید این قدر برایش اعتبار قائل نمی شود که به نشستی برود که کفاشیان هم آنجاست ، خیلی دشوار نیست به این نتیجه رسید ، چرا پیروانی هم خود را صاحب حق حمله به کفاشیان می داند. در این فدراسیون و با این اتفاقات ، هیچ تعجب برانگیز نیست که کار به برخوردهایی جدی تر از درگیری های لفظی بکشد. اینکه اگر بزودی کسی با کسی درگیری فیزیکی پیدا کرد هم دیگر خیلی تعجب برانگیز نمی شود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    63 10
    دلم میخواد کیروش بمونه... ولی به نظر میرسه داره در فوتبال ایران حروم میشه... وقتی قرار نیست حداقل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای تیم کیروش محیا بهشه، هم عمرش و هم سلامتیش در ایران به حدر میره...
  • محسن A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    17 55
    و وقتی شما رسانه ها هم حمایت می کنید و کیروش را از جایگاه یه مربی فوتبال بالاتر بردید. بله اینها را هم بگید. پیروانی به پشتوانه کیروش داره حرف مفت میزنه
  • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    یادِ‌ صفایی فراهانی بخیر ... اون کجا و این کجا...