رمپ اتصال تندرو به کندروی بلوار شورا فردا افتتاح می شود

معاون فنی و عمرانی شهردار کرج، از اجرای رمپ اتصال تندرو به کندروی بلوار شورا خبر داد و گفت: این مسیر در ادامه تحرکات جهادی و اقدامات عمرانی اساسی و زیربنایی شهرداری ایران کوچک در راستای آبادسازی شهر احداث شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علی اصغر کمالیزاده این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: باز هم با تلاش نیروهای خدوم این معاونت و حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار، برگی دیگر از کارنامه عمرانی شهر کرج رقم خورد و مسیر تندروی بلوار شورا به مسیر کندرو متصل شد تا با ارتقای دسترسی ها، روانسازی ترافیک را در شهر شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح مزایای متعددی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک به همراه خواهد داشت که از جمله آنها ایجاد امکان دسترسی از پل جانبازان و بلوار استقلال، مسیر شمال به جنوب به هسته مرکزی شهر، چهار راه امام خمینی(ره) و امکان اتصال به بلوار خلج آباد است.

این مسئول، هزینه اجرای طرح را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مسیر در عرض یک سال و طبق زمانبندی از پیش تعیین شده، اجرا شده است.

وی، مشخصات طرح را نیز تشریح کرد و ادامه داد: رمپ کندروی مسیر در عرض 8 متر با دو خط عبوری جهت تامین دسترسی کاربری ها و مجاور پل به مرکز شهر و رمپ تندرو با عرض 6 متر با یک خط عبور و یک خط توقف اضطراری جهت تامین دسترسی محور شمال به جنوب پل جانبازان به مرکز شهر احداث شده است.

به گفته کمالیزاده، برای اجرای رمپ، عملیات خاکبرداری ماشینی به میزان 10 هزار و 800 متر مکعب انجام شده و قالب بندی به میزان 7250 متر مربع بوده است.

این مسئول، عملیات آرماتوربندی طرح را نیز به میزان 143 تن ذکر کرد و ادامه داد: اجرای آسفالت طرح به صورت تقریبی به میزان 500 متر مکعب می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =