نمایندگان فعلی رد صلاحیت‌ شده را می‌توان در ۳ گروه مجزا دسته‌ بندی کرد: گروهی که به رقابت‌های انتخاباتی بازگشتند. گروهی که از رقابت محروم ماندند. گروهی که همچنان درحال رایزنی‌اند.

گویا شورای نگهبان موافقت کرده تا اعتراض بیش از ۱۵ نماینده فعلی ردصلاحیت‌شده را برای بار دوم مورد بررسی قرار دهد که احتمالاً رایزنی‌های آقای رئیس مجلس در این تصمیم شورای نگهبان بی‌تاثیر نبوده‌است. اینجا را ببینید.

هر چند نقش و سهم اول و عمده در شکل گیری حماسه راه‌پیمائی یوم‌الله 22 بهمن متعلق به مردم است، ولی این واقعیت نیز قابل انکار نیست که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چگونگی برگزاری مراسم این روز تاریخی نقش قابل تحسینی دارد و لازم است از دست‌اندرکاران زحمتکش آن قدردانی شود. اینجا را ببینید.

اقتصاد

بنابر اعلام سازمان هدفمندیسازی یارانه ها، یارانه 45500 تومانی بهمن دوشنبه 26 بهمن واریز می شود. اینجا را ببینید.

اقتصادنیوز در گزارشی نوشت که تورهای نوروزی سفر به گرجستان چقدر هزینه می‌برد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

پولاد کیمیایی با انتشار عکسی از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر نسبت به نحوه برگزاری این مراسم و نوع پوشش بازیگران انتقاد کرد. اینجا را ببینید.

در پی حاشیه‌های ایجاد شده برای سریال «شهرزاد» و اظهارات سیدمحمدهادی رضوی سرمایه‌گذار این سریال درباره نمایش عکس حسین شریعتمداری حسن فتحی نامه‌ای نوشت. اینجا را ببینید.

جامعه

 با اینکه قیمت تورهای داخلی همانند تورهای خارجی گران است، اما در این گیر و دار باز هم آژانس های مسافرتی با هر ترفندی برای جذب مشتری تلاش می کنند. اینجا را ببینید.

ساعت یک بامداد چهارشنبه 21 بهمن ماه سال‌جاری مأموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان رها شدن دختر نیمه جانی در نبش خیابانی در نزدیکی بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفتند و خیلی زود در محل حاضر شدند. اینجا را ببینید.

بین الملل

وزیر امور خارجه سعودی بار دیگر مواضع دخالت جویانه کشورش درارتباط با سوریه را تکرار و به هشدار نخست وزیر روسیه درخصوص احتمال وقوع جنگ جهانی سوم واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنگام ترک مونیخ به مقصد تهران، در واکنش به اظهارات «جان کری»، تصمیم گیری در مورد آینده بشار اسد را برعهده مردم سوریه دانست. اینجا را ببینید.

ورزش

علی کریمی دیگر شباهتی به گذشته ندارد. نه از آن موهای لخت خبری است و نه از صورت شیو شده اش. اینجا را ببینید.

مردم و کاربران خبرآنلاین واکنش های متفاوتی را نسبت به استعفای کروش داشته اند. اینجا را ببینید.

دانش

یک پزشک متخصص می گوید، سردردهای تنشی را می توان با نگاه داشتن یک مداد در میان دندان ها بطوریکه به آن فشاری وارد نشود، تسکین داد. اینجا را ببینید.

اسکات کلی،فضانورد آمریکایی که رکورد بیشترین مدت زمان اقامت در ایستگاه فضایی را دارد در توتیتر خود تصویری از کوهپایه‌های برف گرفته ایران از فضا منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری دو ویژگی جدید به پیام‌رسان تلگرام افزودند. اینجا را ببینید.

بهترین تلویزیون های ۴K در سال ۲۰۱۶ میلادی که از فناوری وضوح تصویر فوق العاده بالایی برخوردار هستند را اینجا ببینید.

طنز و کاریکاتور

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با انتشار تصویری، به حرکت نمایشی گرداندن تفنگداران امریکایی در راهپیمایی 22 بهمن در قم واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

بازیگر محبوب سینمای ایران به خاطر بازی در نقش حیدر ذبیحی در «بادیگارد» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دریافت کرد. اینجا را ببینید.

چندرسانه ای

بر اثر لغزندگی جاده در محور شیراز بوشهر دو خودرو بهم برخورد کردند که منجر به فوت هر دو سرنشین خودروها شد. اینجا را ببینید.

شباهت عراقچی به وزیر کار آمریکا اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

فهرست «خبرگان مردم» که کاندیداهای مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان است، منتشر شد. اینجا را ببینید.

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با انتشار تصویری، به حرکت نمایشی گرداندن تفنگداران امریکایی در راهپیمایی 22 بهمن در قم واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان گفت: متأسفانه در سالهای اخیر هر دو بُعد جمهوریت و اسلامیت نظام، یک مقدار تضعیف شده که انشاءالله نتیجه این انتخابات این باشد که تقویت کنیم. اینجا را ببینید.

برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره شب گذشته خود با هیلاری کلینتون به شدت نسبت به سیاست تغییر رژیم ایالات متحده در قبال ایران انتقاد کرد. اینجا را ببینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =