طی بازدید مدیران باشگاه از تمرینات تیم/ اکسینی ها برای صعود به لیگ یک هم‌قسم شدند

در بازدید مدیران باشگاه اکسین البرز از تمرینات این تیم، اکسینی ها برای صعود به لیگ یک هم‌قسم شدند.

توحید وانشانی/ خبرآنلاین البرز؛ عصر امروز مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه اکسین با حضور در محل تمرینات این تیم واقع در ورزشگاه کلاک با بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی اکسین البرز دیدار به عمل آوردند.
در این بازدید اسماعیل حیدرپور مدیرعامل، احمد میلانلویی عضو هیئت‌مدیره و صادق حسنوند رئیس کمیته انضباطی باشگاه حضورداشته و صعود زودهنگام این تیم را به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم به بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی تبریک گفتند.
اسماعیل حیدرپور در این بازدید ضمن تبریک صعود این تیم اظهار داشت: صعود تیم اکسین در شرایطی که هنوز هم دو هفته به پایان این مرحله از مسابقات باقی مانده است با تلاش و همت بازیکنان، کادر فنی و سرپرستی رقم خورد.
وی یادآور شد: با وجود اینکه تنها چند ماه از تشکیل تیم اکسین می‌گذرد اما این تیم توانسته تاکنون گام‌های درستی را در مسیر اهداف خود بردارد.
مدیرعامل باشگاه اکسین با بیان اینکه آینده روشنی را پیش روی باشگاه اکسین متصور هستیم، یادآور شد: اطمینان داریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی در راس آن فیروز کریمی می‌توان در مرحله دوم نیز موفق بود و به لیگ دسته اول راه یافت.
وی در ادامه با اشاره به شرایط مالی باشگاه اظهار داشت: طی روزهای آینده تیم شارژ مالی خواهد شد.
حیدرپور در ادامه با اشاره به رفتن سایپا از البرز اظهار داشت: پس از رفتن سایپا از البرز خلاء بزرگی در فوتبال این استان ایجاد شد که با کمک دکتر طاهری پور تیم اکسین تشکیل شد تا فوتبال این استان جان دوباره‌ای بگیرد.

وی افزود: برای تشکیل این تیم با رایزنی‌هایی که صورت گرفت برخی مسئولان استان مثل فرماندار و دادستان پای‌کار آمدند و به‌عنوان رئیس و عضو هیئت‌مدیره به کمک تیم آمده‌اند.
این مسئول در ادامه با انتقاد از بدقولی برخی مسئولان اظهار داشت: در ابتدای تشکیل این تیم برخی مسئولان وعده ارائه برخی امکانات رایگان را دادند، اما باگذشت چند ماه در قبال این خدمات درخواست هزینه کرده‌اند که این هزینه‌ها را در ابتدای فصل پیش‌بینی نکرده بودیم.
وی با بیان اینکه دکتر طاهری پور به‌عنوان مالک باشگاه زحمات بسیاری را برای این تیم متحمل شده‌اند، گفت: جا دارد از تلاش‌های وی در این راستا تشکر ویژه‌ای داشته باشم، چراکه این باشگاه با حمایت‌های دکتر طاهری پور متولد شد.
در ادامه احمد میلانلویی عضو هیئت‌مدیره باشگاه اکسین با اشاره به صعود این تیم به مرحله دوم مسابقات اظهار داشت: صعود تیم نتیجه زحمات مجموعه عوامل تیم بود و همان‌گونه که پیش‌بینی می‌کردیم در اولین سال حضور اکسین در مسابقات خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ دو مطرح کرد.
وی با بیان اینکه اکسین برنامه‌های ویژه‌ای را برای لیگ یک در نظر دارد، اظهار داشت: تشکیل این تیم توسط بخش خصوصی در استان البرز اقدام بسیار شایسته‌ای در امر ورزش بود که امیدواریم مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

میلانلویی یادآور شد: تیم اکسین پتانسیل حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد و به صعود آن از مرحله دوم به لیگ یک نیز بسیار امیدوار هستیم.
در ادامه صادق حسنوند با اشاره به موفقیت‌های تیم اکسین در مرحله اول مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون شاهد نتایج بسیار خوبی از سوی تیم اکسین بوده‌ایم و باوجوداینکه دو هفته به پایان مسابقات باقی‌مانده است، این تیم به‌عنوان اولین تیم لیگ دو صعود خود به دور بعد مسابقات را مسجل کرده است.
رئیس کمیته انظباطی باشگاه اکسین با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه ورزش یادآور شد: مجموعه اکسین به عنوان بخش خصوصی در حمایت از ورزش البرز ورود کرده است که جای تقدیر دارد.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک تیم اکسین با حفظ وحدت و تداوم تلاش‌ها می‌تواند به جایگاه بسیار بالایی در فوتبال و ورزش کشور دست یابد.
گفتنی است در حاشیه این بازدید بازیکنان و اعضای کادر فنی خواسته‌های و نیازهای خود را با کادر مدیریتی باشگاه در میان گذاشتند و مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره وعده پی گیری در جهت رفع این مشکلات و نیازها را دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =