تولید مستند " یک روز در بیمارستان سلمانیه "، آخرین ساخته عابدین مهدوی، همزمان با سالگرد اولین روز انقلاب مردمی کشور بحرین تولید پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تولید مستند سینمایی یک روز در بیمارستان سلمانیه، همزمان با اولین سال روز انقلاب مردمی کشور بحرین به پایان رسید.

تولید این مستند انقلاب و بیداری اسلامی کشور بحرین را در مدت زمان 80 دقیقه به تصویر کشیده و بیش از سه سال به طول انجامیده است.

محور اصلی داستان یک روز در بیمارستان وضعیت حقوق بشر و موارد نقض حقوق بشر، وضعیت کودکان، نوجوانان و جوانان جنگ زنده در کشور بحرین است. داستان این فیلم در بیمارستان سلمانیه شهر منامه روایت می شود که اتفاقات و اعتراضات مردمی در بحرین را از سال 2011 تا 2015 را به تصویر کشیده است.

این فیلم با تصویر از کودکانی شروع می شود که بر دوش پدران خود در تظاهراتی آرام، پرچم بحرین را در دست دارند و شعر و سرود می خوانند و شادند و با تصویری پایان می گیرد که کودکی زخمی در آغوش پرستاری است که در راهروی بیمارستان سلمانیه، با چشمانی اشک بار می دود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان/ عابدین مهدوی، گروه تدوین/ سید مجتبی هاشمی و محسن کسایی، موسیقی/ گروه آنوبیس، طراح گرافیست و تیتراژ/ مارتا بوسو، دستیاران کارگردان/ مهرداد حسین زاده ، مهدی امینیان و سارنگ هاشمی، دستیاران تولید/ مهدی تهرانی و سعید خدامرد . تصویربرداری این اثر توسط گروه تصویربرداری جوانان انقلابی بحرین و عابدین مهدوی انجام شده است.

این مستند به زودی در اروپا و کانادا اکران خواهد شد.

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =