انتخاب نوشت: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: این شهدا ولی نعمت ما هستند، اسم آنها شهدای گمنام، اما نامدارترین افراد در تاریخ بشریت هستند.

وی خاطرنشان کرد: دومین باری است که توفیق حضور در این شهرستان را دارم، نطق بنده نطق تبلیغاتی نیست، آن کسی که تا کنون ما را شناخته، شناخته است و آن کسی که ما را تا کنون نشناخته است، خودش را به نشناختگی می‌زند و تا آخر هم نمی‌شناسد.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: آدمی که خواب است را می‌شود، بیدارش کرد، اما آدمی که خود را به خواب زده است، لگد هم بزنید، خود را به خواب می‌زند، موضع بنده موضع روشنی برای کل مردم کشور است و اینکه من ولایتمدار بوده‌، هستم و خواهم بود و با این ویژگی اگر بنده را بر می‌گزیند، انتخاب کنید.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تفکرم، تفکر بسیجی است، معتقدم این تفکر کشور را نگه داشته و نگه می‌دارد و با این تفکر وارد عرصه شدم و واقعا به زیارت شما آمدم.

وی با اشاره به خطبه 17 نهج‌البلاغه گفت: حضرت علی (ع) فرمودند، کسانی که بخواهند علمدار دین باشند و سنگ دین را به سینه بزنند، سه عنصر لازم دارند، اول اینکه اهل بصیرت می‌توانند، علمدار دین باشند و بصیرت هم به معنای دشمن‌شناسی است.

خاتمی تصریح کرد: این هفته و هفته قبل اوج تلاش آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی در عرصه فضای رسانه‌ای است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هم مهم است، تصمیمات کلان کشور در آن گرفته می‌شود، مجلس خبرگان رهبری را می‌توان گفت در بین نهادها، نهاد اول است، چون رهبری را انتخاب می‌کند در رابطه با مهم‌ترین نهاد تصمیم می‌گیرد و این دو نهاد مهم هستند.

وی ابراز داشت: برای دنیای استکبار مهم است که بتواند یک نفوذی هم به این مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رسانه‌های انگلیسی و بیگانه می‌گویند به احمد جنتی، محمد یزدی و محمد‌تقی مصباح در تهران به سیداحمد خاتمی در کرمان و احمد علم‌الهدی در خراسان رای ندهید به شما چه ربطی دارد، فضول‌ها این مردم با بصیرت در صدر لیست‌شان همین پنج نفر قرار دارند.

کاندیدای خبرگان رهبری استان کرمان گفت: خدا را شکر احمق‌ها دشمن این نظام شدند، جرم جنتی ولایتمداری، جرم یزدی ایستادگی در خط ولایت و جرم مصباح، مطهری زمانه است.

وی تاکید کرد: جرم خاتمی اینکه در خطبه‌های نماز جمعه پدر فتنه را در آورده است، این‌ها را جرم می‌دانند، این‌ها در این صراط هستند، رای بیاورند، مورد استقبال قرار بگیرند و نگیرند، مردم ما با بصیرت شدند.

خاتمی اضافه کرد: امام راحل فرمودند «اگر دیدید، دشمنان شما روی یکی حساس هستند، این برای آنها خطر دارد و از یکی تعریف می‌کنند، طمع کردند در آن» و این معیار را امام خمینی (ره) به ما داده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من به لیست‌ها نگاه می‌کنم، اگر دیدم آنهایی که معرفی کردند، آدم‌های درستی هستند به لیست رای می‌دهم.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که سابقه 50 ساله در دین دارد، سه نفر را در لسیت کرمان قرار داده، کار و بررسی کرده و جامعه روحانیت مبارز تهران هم آنها را در لیست قرار داده است.

خاتمی عنوان کرد: هفته، هفته لجن‌پراکنی ضد انقلاب علیه کاندیدهای ولایی است و بصیرت شما مردم این است که به یاری خداوند متعال تحت‌تاثیر شایعات و دروغ‌پردازی‌هایی که این‌ها در فضای مجازی پخش می‌کنند، قرار نگیرد، چون معلوم است، آمریکا و انگلیس به این‌ها خط داده و این‌ها نباید نباشند، چون دزدگیر این‌ها قوی است و این‌ها در جایی که باشند، دشمن را ناکام می‌گذارند.

امام جمعه موقت تهران افزود: در مجلس شورای اسلامی هم این کار را انجام دهید به کاندیدایی رای دهید که ولایتمدار با بصیرت باشد و در عمل ولایتمداری خود را بر مسند نشانده است.

خاتمی بیان داشت: هفته، هفته بصیرت و جمعه آینده تبلور بصیرت شما مردم ولایی است، شما یک مجلس خبرگان ولایی و یک مجلس شورای اسلامی ولایی را سامان می‌دهید و تمام دشمنانتان را ناکام خواهید گذاشت و می‌گذارید.

وی ابراز داشت: دومین سرمایه دین‌مداران صبر است، صبر یعنی هزینه کردن در راه دین، می‌خواهند کاری کنند که مردم ما خسته شوند و دست از انقلابشان بر دارند، اما ملت بزرگ ایران خسته نشده و نخواهند شد، اما دشمنان را خسته می‌کنند.

خاتمی خاطرنشان کرد: سرمایه سوم ملت ایران امروز موضع حق فقط و فقط مواضع آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری است و شما این موضع را دارید و به برکت این روحانیت بصیری که دارید، این عمامه‌های سفید و مشکی تجلی نور ایمان است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 213
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرین IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    آررررررررررررررررره باباااااااااااااا اصن مطمین باش اولی تویی...
    • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      ازاخرمنظورشه کاملا درست گفته اوله
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      سوء استفاده از تریبون نماز جمعه تا چه حد؟
    • کرمانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      محاله در کرمان رای بیارید
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      اخه وقتی تعداد تایید صلاحیت ها به اندازه ظرفیت هاست بعید نیست اول بشه ها
    • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      لطفا از مراجع تقلید استفتاء کنید...از تریبون نماز جمعه استفاده انتخاباتی و جناحی کردن چه حکمی دارد؟
    • سید A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      مشارکت بالا باشه من قول میدم رای نیارن. ..
    • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      اخه اگه اولید چرا این همه ترس چرا این همه واهمه.اگه اولید اونا هرچی دلشان میخواد بزارید بگن .اگه اولید اصلا نباید جوابشونو بدید
    • جنتی یزدی مصباح علم الهدی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      خودتو نچسبون به ما...مرسی اه.
    • محسن A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      بی نام 1805 عزیز اول بخون بعد نظر بده آقای خاتمی نماز جمعه این حرفا رو نزده که شما میگید از تریبون نماز جمعه استفاده میکنه
    • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      جناب احمد خاتمی شما با این حرفا عملا داری شورای نگهبان رو میبری زیر سوال
    • منتقد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      جناب حضرت ایت الله حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خاتمی ، چه کسی خودش را بخواب زده شما بجز خواب ، گوشهایتان را هم کیپ کردید صدایی جز صدای خودی ها و پاچه خوارها را نمیشنوید ؟ و مردم بجز شماها چندنفر دیگر هم در لیست دارندددددددددد.
    • علی A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      چه ربطی داره مگه ایشون از تریبون نماز جمعه حرف زده خطیب نماز جمعه 30 بهمن حاج اقا صدیقی بودن وقت داشتین یه سری هم نماز جمعه بزنید
    • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      354 9
      امثال آقای احمد خاتمی ، اگر مردم به لیست شان رای دهند ، این مردم می شوند امت در صحنه ، حزب الهی و ولایت مدار ولی اگر مردم به لیست شان رای ندهند می شوند دشمن. این تناقض را امثال ایشان چگوه حل حواهند کرد؟ حداقل یک راه گریزی باز بگذارید فرض کنیم که مردم امثال شما را انتخاب نکردند چگونه فردای بعد از نتیجه انتخابات می خواهید به چهره این مردم نگاه کنید. این هجمه گسترده برای انتخاب کسانی که شورای نگهبان آنها را تایید کرده اند به چه معنا است؟ چرا قضاوت پیش از موعد می کنیم؟ اگر این افراد نفوذی هستند پس چرا وزارت اطلاعات این افراد را تایید کرده ؟ و اگر نیستند چرا در باره آنها قضاوت نادرست می کنیم؟
    • امیر آریان A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      اگر مردم علاقه ی شدیدی به ضد انقلاب مثل آقایون مطهری و عارف و ... دارند شاید معناش این باشه که خیری از شما که سمبل انقلاب و سو مبارزه با استکبار هستید ندیدند. البته این عده کاملا بیدارند و می دونند مردم هم آگاه هستند ولی قدرته دیگه کاریش نمیشه کرد.
    • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      287 7
      آقای خاتمی از کدام مردم صحبت می کنید؟ اگر انتخابات خبرگان در حوزه های که شما و دوستان تان در آن نامزد هستید رقابتی باشد شما و دوستان تان قطعا رای نخواهید آورد. اما اگر در کرمان و مشهد که جنابعالی و آقای علم الهدی نامزد هستند انتخابات غیر رقابتی باشد و یا نامزدها چند برابر کرسی ها نباشند قطعا رای خواهید آورد.
    • امیرا A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      مهم اینه که توی دل این ملت جایگاهی ندارید
    • کیوان کرمانی A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      ما کرمانیها هم قسم شدیم خاتمی رای نیاره . خواهیم دید. فقط طبع مردم کرمان
    • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      249 6
      وی خاطرنشان کرد: دومین باری است که توفیق حضور در این شهرستان را دارم اون وقت چطوری نماینده این شهرستان شده؟
    • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      6 55
      نصف روشنفکرهایی که دارن به نظرات بی محتوا مثبت قطاری میدن خبر رو نخوندن ایشون در مزار شهدای گمنام این حرفها رو گفتن اصن امام جمعه امروز ایشون نبودن روشنفکر نماها
    • وحید A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      31 5
      حاج آقا من کاری ندارم که کی چی گفته در مورد شما. ولی به نظرتون اگه یکی از بیرون بیاد و شما رو نشناسه و بخاد در مورد تون قضاوت کنه، این نوع حرف زدن و ادبیاتی که به کار برديد رو بخونه در مورد شما چی فکر میکنه؟؟
    • ها A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      33 5
      این بابا چرا خودشو تو لیستی که می گن بیبی سی داده اضافه کرده ؟شنیدم اونا حرفی از این نزدن فقط از جنتی و یزدی و مصباح گفتن فک کنم نون داره خودشو تو این لیست اضافه کرده
    • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      4 13
      مگه این حرفا رو توی نماز جمعه گفته؟ ظاهرا رفته بوده کرمان و نماز جمعه نبوده.
    • محمد A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      34 5
      مردم کرمان به همه دوستان و آشنایان اطلاع رسانی کنید آخه این بابا چه ربطی به استان کرمان داشته که از اینجا کاندید شده
    • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      36 6
      تو نظر سنجی اینجا که جز آخری ها هستی حاجی
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    به نظرم شما در لیست واقعی مردم آخر خواهید شد
  • dynamics IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    روز 8 اسفند که نتایج اعلام بشه دوست دارم چهره شماها رو از نزدیک ببینم
    • بی نام GB ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      دقیقا قیافه شما دیدنیه
    • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      رو همین عکسش زوم کن از نزدیک ببین.
  • بی نام EU ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    البته اگه جدول برعکس بشه شما میای صدر
  • دی RO ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    تبلیغ شاخ و دم داره دیگه که میگه حرف من تبلیغاتی نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    مردم تهران، يك يا علي. همت شما اينجا لازمه
    • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      21 1
      مردم تهران که ان شاءالله کارو یکسره می کنند. مردم کرمان و مشهد و مازندران باید همت کنند چون به خاطر تعداد کم کاندیدا ها کارشون خیلی سختتره
  • علی . ف IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    سعی نکنید باخت احتمالیتون در انتخابات رو به گردن بی بی سی بندازین . قبل از اینکه این مسئله در رسانه های خارجی بیان بشه ، مردم تصمیمشون رو برای حذف تندروها از مجلس خبرگان و شورای اسلامی گرفته بودن .
  • ناشناس IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    خواب دیدی خیر باشه
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    مسلما نود درصد رای مردم به شما و تفکر شما نخواهد بود. با این سن و سال خوب است برای سلامتی خودتان چند سالی استراحت کنید.
    • نه بزرگ به جریان اصلاحات A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      4 29
      آقای تندروی اصلاح طلبلطفا از طرف خودت حرف بزن نه نود درصد مردم فعلا که تو همه چیز شمایین که قافیه رو باختین حتی اگه از هم پیالگی های شما رییس جمهور یا نماینده مجلس هم بشن باز هم فرقی نداره چون شما همیشه یک بازنده اید.... بازنده
  • بی نام EE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    دریغ از یه منفی به کامنت ها. این یعنی صدر لیست بودن :دی
  • نخود همه آش IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    آقای خاتمی اگر به شما رأی نمی دهیم به دلی همین کارها و سخنان شماست. چه کسی گفته به شما رأی ندهیم؟ البته اگر هم گفته باشد حرف خوبی زده است. ما کاری به کار شما نداریم؛ ما به کاندیدایی که از نظر خودمان اصلح است رأی می دهیم و البته از نظر ما شما و دوستانتان چنین نیستید.
  • ایلیا GB ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    406 9
    چی میشه شماها رای نیارید ببینم روتون میشه بیاید نماز جمعه صحبت کنید
  • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    مردم مملکت بدون این چند نفر بهتر اداره میشه یا علی بگید مردم امروز روز شماست
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    392 7
    اگر فقط خودمون رو حق بدونيم و رقیب رو با انگ و تهمت ازميدون بیرون کنیم نه خدا ميپسنده نه خلق خدا.یاحق
  • بی نام GB ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    483 7
    روز انتخابات بودن در استان کرمانم آرزوست
    • محمد3535 A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      63 1
      اولا که جای تامل است که واقعا فضا تغییر کره و خبر انلاین میتونه نظراتو بزاره دوما که من هم کرمانی ام و ابراز تاسفی بی انتها نسبت به نماینده
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    ایت الله خاتمی نفر اول کرمان
    • سالار A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      387 9
      اشتباه مثبت خورد ملت ببخشد
    • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      351 7
      معذرت میخام ،اشتباه مثبت دادم
    • yahya IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      158 5
      منفیهای ک گرفتی گواه حرفته
    • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      118 2
      تا الان این کامنت 14نفر کلا مثبت خورده اونوقت 45 نفر اومدن به کسی که اشتباه مثبت داده تاییدش کردن. ما خیلی باحالیم. آخه چرا باید فامیلی شما خاتمی باشه
    • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      61 2
      همش تقصیر این هایی که اشتباهی مثبت می دن. اون دفعه هم از 5000 تا ایشون 2500 تاشو اشتباهی داده بودن. اصلا ما خیلی باحالیم.
  • بی نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    561 9
    مردم از دست شما چی کشیدن که صدای دشمن برایشان خوشتر است می خواهیم کمی به شما استراحت بدیم درستون بخونین
  • بدون نام ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    354 6
    اعتماد به نفس
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    آقای احمد خاتمی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ ایران هستند و کل مردم دنیا ایشان را دوست دارند.
    • نخود همه آش IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      481 5
      کل مردم دنیا را خوب آمدی.
    • حسام الدین RO ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      451 9
      داداش شما چی مصرف میکنی؟؟
    • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      227 7
      اون سید محمد خاتمی چهره مشهور و محبوب
    • محمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      186 6
      میخواست تست کنه که منفی های سایت هم کار میکنن یا نه
    • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      بروید بررسی کنید ببینید مخالفان ایات جنتی و سید احمد خاتمی و یزدی ازنظر عقلی سالم هستند یا خیر
    • ا A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      41 4
      فکر کنم شما پرسپولیسی هستیرنگ منفی ها قرمز است.
    • بی نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      5 0
      ببخشید اولش نفهمیدم نظر شمالحن طنز داره منفی دادم.
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      4 0
      شوخی می کنی یا جدی میگی؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    من فقط یک سوال دارم شماها زمانی که امام در قید حیات بود کجا بودید
    • بی نام A1 ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      14 4
      صف اول درس آیت الله منتظری
  • رزمنده دفاع مقدس A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    179 4
    چرا به شعور ملت توهین میکنیم ؟ اینکه گفته بشود: گفته اند و یا می گویند به احمدخاتمی، جنتی، یزدی، مصباح و علم الهدی رای ندهید یعنی چی؟ جناب آسید احمد آقا خاتمی ... شما را به جان شهدا اینگونه سخن نگوئید. بر اساس قانون اساسی ، شورای نگهبان وظایفی دارد و ملت نیز وظائفی. مردمی که هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کرده اند کار خود را خوب بلدند و اگر انقلاب و نظام تا کنون پایدار مانده و ایران اکنون تا این حد امنیت دارد به جهت همین کار بلدی ها و هوش و ذکاوت خداداده ملت ما است . خیلی عجیبه ها . وقتی رأی می آوریم ، این ملت میشوند عالی و ممتاز ... این ملت که با کسی عقد اخوت ابدی نبسته اند . مملکت ، انقلاب ، نظام و شهدا مال خودشان است و خودشان هم تصمیم میگیرند .
  • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    357 7
    شوخی می کندخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • موسوی A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    127 3
    متاسفانه در این کلمات نوعی دوگانه نادرست درست شده است؛ کسانی که به ما رأی می‌دهند انقلابی‌اند و کسانی که به ما رأی نمی‌دهند، متأثر از دشمن. تعداد زیادی از مردم همین مملکت به هر دلیلی به شما رأی نخواهند داد درست یا غلط اینکه آنها را دشمن یا متأثر از دشمن بدانیم، واقعاً‌ اشتباه بزرگی است. باید از خود بپرسید چه کرده‌اید که برخی از مردم این مملکت از شما رویگردان شده‌اند.
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    348 8
    ایشون میخواد نماینده کرمانیها بشه در حالی که دومین باره که به این شهر سفر میکنه
  • حسین A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    نفرات اول:آیت الله هاشمی روحانی علوی.....
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    398 7
    لابد پيش پيش از نتايج خبر داره كه خودشونو ٥تاى اول ميدونه ديگه
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    363 9
    از کرمان نامزد شده اونوقت واسه بار دوم رفته اونجا
  • سید علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    465 5
    " ما پنج نفر در صدر لیست مردم هستیم" این جمله یعنی تخلف انتخاباتی که میتونه به خیلی از شائبه ها دامن بزنه. نکنه از قبل نتایج مشخصه آقای خاتمی؟؟ کی باید به این تخلف ایشون رسیدگی کنه خدا میدونه.
    • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      143 3
      اقای جنتی رسیدگی میکنه
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      134 2
      آقای خاتمی . شما هم که دارید پیشاپیش خودتون را پیروز انتخابات میدونید. یعنی در صورت عدم پیروزی برنامه ای برای جنجال دارید ؟ البته این فرضیه همان چیزی است که از سال 88 تا به امروز به جناح مقابل خودتان نسبت داده اید.
    • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      94 0
      دقیقا.اگه اصلاح طلبا همچین حرفی زده بودن میگفتن ببینین اینا از حالا دارن آشوب درست میکنن اما اگه خودشون بگن هیچ عیبی نداره
  • بدون نام ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    102 3
    خدايي ايناخودشونوزدن به اون راه ياواقعاباورشون شده راي ميارن به اين ميگن فتنه ازهمين حالاپيروزميدونن
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    276 7
    حضرت حجت الاسلام سید احمد خاتمی .... من و شما عالی هستیم . خوبه؟ حالا اگر این ملت دلشان نخواهد به ما رأی بدهند اشکالی دارد؟ آقا دست برداریم از این حرفها . وقتی می فرمائید که می گویند به احمدخاتمی، جنتی، یزدی، مصباح و علم الهدی رای ندهید یعنی میگوئید این ملت از خود اراده ای برای تصمیم گیری ندارد و علنا دارید توهین میکنید.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    ای کاش من هم روز انتخابات در کرمان بودم و در کنار دیگر هموطنان کرمانیم یک نــــــــــــــه بزرگ به شما می گفتم
  • ناشناس IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    حالا اجازه دهید7اسفند مشخص می شود.امیدواریم شما رای کافی برای ورود به خبرگان بیاورید
  • keyvan A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    261 6
    حضرت اقا...الان سال88نیست.سال نود وچهاره
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    248 5
    آره خب صدر لیستی که قراره بهشون رای ندن
  • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    342 7
    کرمانی های عزیز منتظریم این بنده خدا را از توهم بیارید بیرون هم برای خودش خیلی خوبه هم برای ملت بزرگ ایران
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    268 8
    خدا شاهده تو کرمان هیشکی دلش با این نیست. کرمونی ها مرگ بر هاشمی های شما یادشون نمیره.....
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    214 9
    ایکاش توسط بزرگان حوزه و مراجع مسلم تقلید ، یکبار از همه این آقایان همراه با آیت الله سید حسن خمینی امتحان گرفته میشد تا روشن می شد چی به چیه و دانش نزد کیست .
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    247 5
    اگه اكثر مردم بيان راي بدن و امداد غيبي در كار نباشه شما و همفكران شما راي نخواهند آورد.
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    77 1
    این تهرانی ها همیشه رای نمیدن و باعث میشن امثال این اقا بالا برن و در نتیجه اعتماد به نفس کاذب پیدا کنن ما هم اینجا در این شهرستان گرفتار شدیم نه میتونیم تهران بریم نه اینکه بیش از یک رای داریم حالا ما چطور شما تهرانی ها رو باید مجاب کنیم که بابا شرکت کنید ما در شهرستان بخاطر عدم شرکت شما دچار گرفتاری میشیم هر بار.بدبختی داریما
    • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      40 1
      من به سهم خودم عذرخواهی میکنم وقول میدم اینبار شرکت کرده و صد البته با انتخاب درست
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    238 5
    در نظر سنجی پارسینه85درصد گفتند به لیست هاشمی رای می دهند.خبر انلاین شما چرا نظر سنجی ندارید با توجه به مخاطبان زیاد؟
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    217 5
    این اقایان هنوز معنی انتخابات را نمی دانند. در واقع انتخاباتی را مشروع می دانند که خودشان در آن رای بیاورند: بیشتر دنبال بیعت هستند تا انتخابات
  • بی نام A1 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    330 6
    من عاشق خاتمی هستم. ان شا الله 7 اسفند به اصلاح طلبان رای میدهم.
    • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      82 1
      عالی عالی عالی عالی عالی عالی
  • بی نام A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    205 7
    تریبون نماز جمعه جای تبلیغ نامزدهاس؟
    • محسن A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      17 39
      کدوم نماز جمعه بی نام محترم اول خبرو قشنگ بخون میفهمی که نماز جمعه این حرفارو نزده معلومه که بعضیا مغرضانه فقط میخوان یه حرفایرو بزنن
  • حق کو IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    195 6
    خواب دیدی خیر باشه عمو
  • ahmad A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    222 5
    کدوم رسانه های انگلیس؟میشه بگین؟خودتون شنیدین یا اینجوری میخواین برای خودتون رای جمع کنید؟
  • ملت A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    88 3
    آقای خاتمی اگر کسی دیگر از جناح غیرهم فکر شما این حرف رو میزد ۱ به تقلب متهم میشد ۲ به سواستفاده از تریبون ۳ به خودخواهی ۴ به متشنج کردن جو و آشوب ولی خدارو شکر کسی نمی تونه به شما از گل نازکتر بگه رقابت یعنی این
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    212 6
    این یک تخلف انتخاباتی که داره از طرف مردم استان کرمان و تهران و خراسان حرف میزنه.
  • keyvan A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    311 6
    ما رسانه های انگلیسیمون پارازیتیه.مال شما صافه؟
  • سعید مختاری چالوس A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    سلام.روی من با دوستانیه که نظر دادن.این طریق صحبت در خور شخصیت یک ایرانی نیست.انتقاد رو بدون صخره و توهین هم میشه گفت..یه اقای بی نامی نظر دادن سو استفاده ا تریبون نماز جمعه تا چه حد..معلومه نخونده فقط دیده خاتمی یه چیزی گفته.شروع به نظر دادن کرده.بخونید کامل کمی فکر بعد نظر.نشته قبل ظهر در کنار قبور شهدا ..چه ربطی به نماز جمعه داشت.همین یک نمونه فکر کنم بسه برای جمع..
    • مرتضی RO ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      38 0
      برادر عزیز جواب های ،،هویه .امروز اگه نماز جمعه تهران رو گوش کرده بودین متوجه میشدید منظور اقای صدیقی از گردن کلفت و خائن و هزارتا وصله دیگه از تریبون نماز جمعه کی بود ،و چرا ایشون اینقدر ناراحت بود ، منظور از استوانه های نظام هم از نظر ایشون البته اصلا معلوم نبود اقای جنتی ،مصباح و یزدی بود . من فقط موندم چرا این سوال برای وجدان بیدار جامعه ایجاد نمیشه که چرا اینهمه هجمه سنگین علیه کسی میشه که تنها جرمش دفاع از جمهوریت و ارائه لیست انتخاباتیه .در رابطه با عملکرد شورای نگهبان هم فقط کافیه پنبه رو از گوشتون در بیارید تا متوجه شوید این موضع اکثر مردمه ،ایشون فقط این نظر رو بازگو کردن .فقط همین ،
    • بی نام CN ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      6 0
      البته صخره كه نوشتيد معنى اش تكه سنگ برزگ است سخره يعنى تمسخر
  • بینام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    95 1
    بچه ها تا میتونید تو شبکه های اجتماعی تبلیغ کنین مردم بیان رای بدن تا تندروها نتونن وارپ محلس بشن....قدرت شبکه های اجتماعی خیلی زیاده خواهشا تا میتونین تبلیغ کنین
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    109 2
    کرمانی ها یه همت کوچولو میخواد تا سربلندی
  • متفکر IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    66 1
    آیا تعداد نظرات در یک سایت پر بازدید نمونه ای از نظر مردم نیست ؟ اول شدن این پنج نفر دیگه خیلی تابلو خواهد بود
    • جاوید IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      2 1
      نظر سنجی اینترنتی به دلیل ساده لوح بودن اکثر کاربران ریالی ارزش نداره .پس زیاد به مثبتا توجه نکن.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    65 1
    اصلا این جز اونایی نییت که قرار نیست بهش رای بدیم ، الکی خودشو قاطی میکنه ...
  • آرمین GB ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    51 2
    خسته نباشی دلاور..خدا قوت پهلوان....
  • یاس A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    68 1
    مگه حضرت آقا نفرمودن حتی مخالفین هم رای بدن؟؟ خوب برادر خاتمی عزیز اونها هم میخوان رای بدن و دارن تبلیغ میکنن خودتونم نمیدونید چی میگید خداییش
  • بینام RO ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    64 1
    خبر آنلاین مدیونی اگه نظرمو منتشر نکنی....دوستان تو شبکه های اجتماعی لیست اصلاح طلبان رو منتشر کنین تا دست به دست بشه تا مردم برای یکبار هم که شده خودشون برای خودشون تصمیم بگیرن قدرت شبکه های اجتماعی رو دست کم نگیریم
  • بی نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    55 1
    معرفی خود وچند نفر دیگر از کاندیداها از تریبونی که در اختیار دارد ایا تخلف نیست؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    66 2
    آرزو بر جوانان عیب نیست ملت جواب شماها را در انتخابات خواهد داد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    51 1
    تو کرمان که کس دیگه ای نیست که بهش رای بدن. همون یکیم که احتمال رایش بود رو بعد از احراز دوباره رد کردن که زحمت مردم کم بشه و شما حتما اول بشی
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    45 2
    اقای با ایمان تریبون نماز جمعه جای تبلیغات نیست
  • k A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    45 3
    من به رای منفی و مثبت اینجا نگاه نمیکنم ولی راست میگه نتیجه رو ببینیدا
  • کاظم ازخوزستان A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    درود خدا بر سید محمدخاتمی که بنده یقین دارم 80درصداز مردم عزیزایران مثل من از صمیم قلب دوستش دارن
    • پیمان IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      83 5
      دوستش ندارند . . . عاشقش هستند . راستی و درستی از دید پروردگار و بندگانش پنهان نمی ماند . خداوندا به تو پناه می بریم . به این مردم کمک کن به تو سوگند که خسته ایم .
  • علی.ب A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    74 5
    آره از شما خسته شدم از اینکه همه ی مردم رو باخودتون جمع می بندید از اینکه نمیگید اشتباه کردم و واقعیت رو قبول کنید تقصیر رو گردن بقیه میندازید از اینکه از تریبون نماز جمعه برای انتخاب خودتون تبلیغ می کنید از اینکه به شعور آدم توهین می کنید از اینکه همه ی عالم رو دشمن میدونید به جای اینکه یه ذره هم خودتون و رفتارتون رو ببینید از اینکه معنی کلمه هارو عوض می کنید و برچسب میزنید از همه اینا خسته شدم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    54 3
    در این شایستگی میری انتخابات 4 سال دیگه خخخخخخ
  • بی نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    68 3
    7 اسفند روز بدی برای یک عده است خیلی بد.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    48 0
    این یعنی اینکه هر کس حاج اقا را تایید نکند خود را به خواب زده و به نطر ایشان ضد انقلاب است ایشان جهت کسب کرسی مجلس خبرگان استفاده وبه کسانیکه ایشان را قبول ندارند توهین می نماید الله اعلم
  • رضا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    38 3
    از كرمان نامزد شده، اون موقع داره تونماز جمعه تهران به مخالفاش فحش ميده و براي خودش و دوستاش تبليغات مي كنه. اي خدا بي عدالتي تا كجا
  • امیر IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    43 1
    خدا را شکر می کنم که اگر چه نمی تونیم همه کاندیدا بشیم ولی همه ما ایرانیها،لااقل می تونیم رای بدیم.اینم داره کم کم محدود میشه.
  • sajad A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    86 1
    حیف نیست فامیلیش خاتمیه؟
    • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      17 1
      خييييلي، بعد ببخشيد اينكه از تريبون نمازجمعه سواستفاده كردن منع قانوني نداره؟
  • حق IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    75 0
    این پیش بینی اقای خاتمی بوی فتنه می دهد
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    48 0
    خوش بحال مردم کرمان میشه خوب گیرشون اوردید
  • امیر IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    56 0
    بنده خدا چه کارت پستالی برا خودش فرستادهنخواسته خیلی ریا بشه
  • بی نام NL ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    96 1
    "جرم مصباح مطهری زمانه است" جمله جالبی بود باعث خنده بنده شد. وضعیتی شده که علی مطهری رو مضروب میکنن بعد میگن که اقای مصباح مطهری زمانه است یا للعجب
    • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      13 57
      امام خامنه ای فرمود نقل به مضمون : اگر جوانان از علامه طباطبایی و علامه مطهری نمی توانند استفاده کنند علامه مصباح یزدی جای آنها را پر کرده است.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    80 0
    چقدرازخودش راضیه،
    • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      50 1
      عادتشه
  • رحیمی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    دشمنان نظام بدانند که با این حرف های خبیثانه و زبونانه ره بجایی نمی برند . درود بر جنتی ، خاتمی ، یزدی ، مصباح و علم الهدی
    • دلال IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      7 0
      لایک ها دیدم تعجب کردم.
  • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    51 3
    با لحن نرم صحبت کنین بیشتر احتمال داره رای بیارین
  • بی نام GB ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    92 2
    خیلی دوست دارم کل تیمتون شکست بخوره
  • ناشناس IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    42 0
    این سفید و سیاه دیدن آقایان بسیار جالب است . هرکی با من نیست با انگلیس ، آمریکا و اسراییل است . نه عزیزم نه با تو هستند و نه با اونها . همه ی این افراد مسلمانانی هستند که میخواهند بر اساس میثاقی که با امام ره بعد از پیروزی انفلاب بسته اند عمل کنند یعنی جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .اینها آدمهایی هستند که دین را پشت سر عقل قرار دادند تا خود را به فرامین قرآن کریم نزدیک کنند و نه گذارند طبق سفارش امام عزیزمان انقلاب دست نامحرمان بیافتد . شما هم بجای متهم کردن دیگران یک مروریی به خود داشته باشید تا اشکال خود و کارهایتان مکشوف شود .
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    93 0
    شما که امام جمعه تهرانید چرا از کرمان کاندیدا شدید؟به نظر شما فلسفه اینکه هر استان به نسبت جمعیت باید نماینده یا نمایندگانی در مجلس خبرگان داشته باشد چیست؟
  • بی نام A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    2 99
    اگر ایشون به امید خدا رای آوردن که خداروشکر اگرهم رای نیاوردن این دیگه از بی بصیرتی مردمه و خوشون باید تاوانشو بدن.اونایی که به این بزرگوار بد بیراه میگن هنوز به زمین سفت نخوردن براشون دعا میکنم گیر داعش بیفتن تا معنی فتنه و رابطش با امنیت رو با گوشت وپوست و...لمس کنن
  • بی نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    57 3
    بی بی سی صرفا نظر مردم رو بازتاب داده. شما ناراحت نباشید.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    64 2
    من به لیست مورد تایید هاشمی در مشهد رای میدهم تا در شهرم بتوانم به کنسرت بروم. اقای علم المهدی اجازه نمیدهد در شهرم کنسرت برگزار شود. همشهری مشهدی همراه شو...
  • faramarzi IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    21 0
    رأی اگر برای رضای خدا باشد عین پیروزی است و اگر برای خشنودی شیطان و مستکبران باشد شکست مفتضحانه است .
  • امیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    50 1
    شما از قرار معلوم خیلی مردمی نیستید و از بطن جامعه خبر ندارید که چنین ادعایی رو انجام میدید. بعضی از اصولگرایان یا واقعا از جامعه خبر ندارند و یا خبر دارند اما سعی میکنند واقعیت جور دیگه ای جلوه بدهند. این واضح که اکثریت مردم ایران هوادار اصلاح طلب ها و اعتدال گرایان هستند.
  • ناشناس IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    8 64
    هم استانی های هاشمی شما را دوست دارند
  • امیر A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    48 3
    من موندم پس چجوریه اینا اری میارن چند حالت بیشتر نداره یا ما هممون زیر 18 سال سن داریم و نمیتونیم رای بدیم یا حمایتمون در حد رای دادن به این کامنت هاست یا کلا نمیریم رای بدیم یا رایمونو نمیشمارند
  • جانباز شیمیائی 45 IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    67 0
    آقای خاتمی اگر شهامت داشتی تهران کاندیدا می شدی تا مردم تکلیفت را مشخص می کردند در بین 5 نفر در کرمان ضریب رای آوردنت بالا هست که داری این رجزخانی را می کنی ولی مرد باش در بین مردم خودت را محک بزن
  • مم IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    3 50
    انکلیس میداند مردم ایران تا بحال برعکسشرا عمل مکنند در واقع انگلیس از انها حمایت میکند
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    64 0
    من نمیدونم این آقایون از کجا خبر دارن اول میشن
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    54 0
    اگه رای آوردید که هیچ اگر نیاوردید در جای دیگری به مردم خدمت کنید مثل گذشته وبگذارید مردم خودشان نظر بدهند
  • بی نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    49 0
    اصلا تناقض در تمام بند بند حرفهاشون موج میزنه .از یه طرف میگن 80 درصد مردم ما به صدا و سیما اطمینان دارن و برنامه هاشو دنبال می کنن.خوب اگه صداوسیما اینقدر بیننده داره و کسی بی بی سی و رسانه های غربی رو نمی بینه بزار هرچی دوست دارن بگن .و اگه مردم با شما هستن خوب داخلی ها هم هرچی دوست دارن بزارید بگن نگرانی برای چه؟
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    53 1
    آقا دقت کردید هم نظرات مخالف ایشون هست. اگر این نظرات نمونه ای از جامعه آماری باشه از نظر علمی ایشون نباید رای بیاره. ولی 8 اسفند میبینی اول شد. یا خدا چی میشه که علم هیچ کاربری در ایران نداره
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    8 56
    پیش از ظهر امروز با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت چرا تهمت میزنید شما همیشه اینطوری قضاوت میکنید اول خبر رو بخونید نماز جمعه نبوده که شما تهمت تبلیغات از نماز جمعه رو میدید به این بنده خدا .خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند
  • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    43 1
    آره حتما بشین تا برسه
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    44 1
    خيلي زشت و بي انصافيه از تريبون نماز جمعه براي تبليغات استفاده ميكنه البته غيرقانوني هم هست ولي نه براي جماعت فراقانون
  • بی نام A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    39 0
    ايشان از كجا فهميد در صدر ليست هستند ، بر اساس كدام تحقيق و نظرسنجي ، چنين ادعاي بي پايه از متوليان دين عجيب است
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    38 0
    عزیز من یک عده ای هستن که تایید صلاحیت شدن مردم میخان به اونها رای بدذهند و به شما رای ندهند این توطئه است؟ یعنی این همه رد صلاحیت کردین از باقیمانده تایید صلاحیت شده ها هم باید بیان باز به شما رای بدن؟ و اگر به شما رای ندهند این توطئه است؟ به تناقض گویی افتادین از ترس و ابهت 7 اسفند
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    5 48
    انشاا...هرکسی که راه امام ورهبری رو میره موفق باشه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    44 1
    مشهدی ها که از این اقایان از بس فحش شنیدن محال رای بدن
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    39 1
    آقای خاتمی اگه به عقیده شما دشمن میخاد نفوذ کنه در مجلس اون وقت میشه بگید که وظیفه شورای نگهبان چیه دقیقا؟اینهمه رد صلاحیت یعنی کافی نبود ؟واقعا ایشون داره به شورای نگهبان اتهام میزنه با این حرفا
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    27 1
    أميرالمؤمنين علي ع خيلي پندها و نصيحت ها دارند كه اگر قرار باشه به ان التزام عملي داشته باشيد بايستي خيلي از كارها رو انجام ندين از جمله سواستفاده از إمامان بزرگوار براي اصلح نشان دادن خود... ثانيا يادتان باشد كه همين مردم به شما رأي دادن كه به عنوان يك نماينده در شوراي نگهبان حضور داريد و نبايد خود را به مردم تحميل كنيد چه كسي به شما اين اجازه رو داده كه هر كسي رو ضد ولايت بدانيد و خود را اصلح مردم شمايي كه با رأي همين مردم انتخاب شديد
  • امیری A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    62 1
    ولا کسی به شماها رای نمیده....موندم چرا همیشه نظرات خودتون رو میزازین نظرات ملت.....از نظر ما حرف نزن لطفن
  • احمد A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    23 4
    مردم قبل از اینکه بی بی سی غلط اضافه بکنه، نمیخواستن به این حضرات رای بدن... حالا این روباه پیر این کار رو کرد که اونا رو مظلوم نشون بده، صدا و سیما هم داره براشون سنگ تموم میذاره این بی بی سی می مرد اگه این حرفا رو نمی زد.
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    25 1
    انگليس و آمريكا هم احمق نيستند انها هم متوجه شده اند و با هر كي مخالف باشند ازش دفاع مي كنند تا تندروها رو اغفال كنند و در عوض بد عناصر خودشان را مي گويند لطفا مراقب باشيد حتما به كسي رأي بديد كه دشمن موزيانه تبلغ عكس مي كنه مؤمن بايد ذيرك باشه پس به ليست ايت الله هاشمي رأي بدهيد ان شاالله همه چيز حل خواهد شد و تندروها به حاشيه رانده خواهند شد
  • رامندی RO ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    23 1
    انشالله وبه امید حق انچه خیر و صلاح ملت است پیش بیاید.
  • بی نام GB ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    40 1
    «کرمان» کاندیداهای مورد تائید اصلاح طلبان در کرمان : قابل توجه مردم کرمان جهت جلوگیری از ورود این شخص امان الله علیمرادی بردسیری سید جلیل صدر طباطبایی محمد بهرامی خوشکار
  • رضا A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    4 66
    سلام برمالک اشترسیدعل
  • فرهاد A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    22 71
    مردم ایران خواب نیستند به کسی رای میدن که فقط تابع ولایت فقیه باشه. جانم فدای رهبر
  • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    33 2
    صداوسیما به بهانه بی بی سی در واقع داره تبلیغ میکنه
  • اسی A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    31 0
    همه چیز این مملکت اشفته است مردم بی اعتماد دشدن بعضی ها هم فکر قدرت هستن و ب فکر مردم نیستن
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    14 1
    این سخنان در مزار شهدا عنوان شده نه در نماز جمعه...
  • عباس A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    43 1
    در صداقت شما همینقدر کافیه که روز 30 بهمن یاد شهدای گمنام افتادی و تمام صحبتهایت راجع به اینه که به چه کسی رای بدین ، بعد میگین من برای تبلیغ اینجا نیامدم شما و امثال شما هیچ وقعی به شعور مردم نمیگذارین.
  • ابوالفضل A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    10 8
    باسلام.اولا میخواست خودشو تبلیغ کنه که بایدم این کارو بکنه.دووما با خودش چند نفر دیگرو تبلیغ کرد.سوما انصافا داشت مردمو بیدار میکرد که آمریکا از این چند نفر میترسد.
  • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    26 2
    کدوم مردم؟
  • سعید IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    49 3
    شماها بصیرت داشتید بغل گوشتون خاوری ها زنجانی ها مه افرید ها و... بیت المال را چپاول نمی کردند وقتشه کار رو به کاردان بسپارید و بساط این شعارهای بی محتوا برا برچینیم
  • علی US ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    39 3
    خود شیفتگی تا چه حد......؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    42 2
    یه نگاه ساده به همین کامنتا تو یه سایت مردمی خودش رای گیری بود
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    34 2
    نکنه میخاد خودش دست به کار بشه که اینقد مطمئنه :ترس
  • بیدار A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    46 3
    مردم کار خودشون رو بلدن، شما هم حق الناس بودن رای مردم رو یادتون نره لطفا حاج آقا
  • رسول IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    21 71
    مرگ بررررررررررررررر ضد ولایت فقیه
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    64 4
    یکی مثل آیت الله حجتی کرمانی با آن همه سابقه انقلابی را رد صلاحیت که احمد خاتمی رای بیاورد. آقای خاتمی اگر مرد بودی در صورت تایید صلاحیت حجتی کرمانی این حرف ها را می زدی.
  • علوی A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    42 1
    جناب خاتمی اگر افرادی که از سوی شورای نگهبان با ان سختگیریهای غیر متعارف تایید شدند نفوذی امریکا وانگلیس هستند پس شورای نگهبان هم بای عامل نفوذی امریکا وانگلیس باشد سید بزرگوار اخر این چه خرفی است که میزنید اتفاقا مخالفین شورای نگهبان از همین حرفهای شما علیه شورای نگهبان استفاده میکنند ایا بهتر نیست بجای متهم کردن دیگران بحث ااصلح وصالح را مطرح کننید درثانی شما از کجا میدانید کشما وانچند نفر در راس 5 نفر اول هستید ایا انتخابی هستید یا انتصابی سید مواظب حرفهای خود باشید وزحمات ملت را هدر ندهید
    • حمید سراجیان IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      39 1
      حرف دل 80 میلیون ایرانی وطن پرست را زدید واقعا مردم اگر به شماها رای ندهند میشوند عامل بی بی سی ....
  • بی نام RO ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    45 1
    یاد فیلم مردی که زیاد می دانست افتادم همیشه روزنامه های چند روز بعد رو داشت
  • ایرانی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    48 2
    عجب اعتماد به نفسی . جناب خاتمی مردم با شما اخوت نبستن . مردم بر اساس مصالحشون رای میدن و نه بر میل و اراده و خواست شما . بدجور توهم زدین . به قول قدیمی ها جوجه رو آخر پاییز میشمارن .اجازه بدین انتخابات برگزار بشه .بر اساس تعداد رای میزان ارادت به شما و دوستانی که ذکر کردین مشخص میشه
  • بهار IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    48 1
    آقای خاتمی اگر حرف شما درست باشه و بی بی سی بگه که به شما رای ندن و مردم هم رای به شما ندهند اونقت میشه نتیجه گرفت که حرف بی بی سی نزد مردم بیشتر از حرفها شما خریدار داره
  • کرمی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    59 2
    انشا الا رای نمی اورید
    • بی نام A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      1 2
      کرمی جان؟ نگو تر به خدا . گناه داره این بنده خدا هیچ میدونی بعضی ها اگه رأی نیاره چقدر برای سلامتیشون مضره؟
  • بی نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    75 4
    کرمانی ها نشون بدید یه ذره از غیرت میرزا رضای کرمانی رو دارید نذارید این رای بیاره به هر کسی رای بدید غیر از این
  • سحرخیز A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    36 3
    جناب آیت اله عزیز ، درمورد آن آدمی که خوابه یا خودش رو به خواب زاده مثال خوبی زدید . وقتی رفتار وگفتار حضرتعالی در رابطه با غیر همفکرانتان مورد مطالعه می گیرد نتیجه بی کم وکاست درست به مثابه همان مثلی درمی اید که خود فرموده اید.درمورد غیرهمفکرانتان شما نخوابیده اید بلکه خودتان را بخواب زده اید.
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    7 44
    انگلیسیها خیلی پر رو شدن یکی از وزیرهاش هم میگفت انگلیس سیاستهاشو با بی بی سی جلو میبره خدا لعنت کنه این انگلیسیهای پست وفتنه گر رو که خیلی از مشکلات ریشه در اینها داره بنیانگذار لسراییل و وهابیت و...در اینهاست ،من به حرفهای اقای خاتمی کاری ندارم ولی بدونید بی بی سی با ظاهر خیر خواهانه با خباثتش با کمک اسراییلیها زهرشو میریزه حواستون باشه.....
    • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
      1 0
      جناب علی آقا ..... بنده به شما امتیاز مثبت دادم چون با 51 فرمایش شما موافقم اما همین انگلیس از خداشه که افرادی که جمهوریت نظام را بر نمی تابند رأی بیاورند تا آنها نیز با تندروی های خود کفر ملت را درآورند. از کجا معلوم که روباه پیر با رصد افکار عمومی پی به عزم و اراده ملت ایران نبرده و با شیطنت هائی که انجام میدهد در واقع میخواهد نتیجه اراده ملت ما را مصادره به خود کند و از طرف دیگر عده ای از موافقین بعضی کاندیداها وادار به تخلف نماید؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
      2 5
      احسنت
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    6 60
    انشا الله افراد شایسته و دل سوز رای میارند،اما این فردی که بی نام اکانت میزاره خیلی ذلیل و وطن فروشه ،دهنت بشکنه الهی
  • هم وطن A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    53 2
    خدایا این اعتماد به نفس، خودشیفتگی از کجا اومده؟؟؟ خودمون مقصریم، از ماست که بر ماست.
  • پرویز A1 ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    11 1
    آقای خاتمی مردم شما و اسمهایی را که گفتید میشناسند و خودشان قضاوت میکنند احتیاجی نیست که دیگران چه میگویند چیزی که عیان هست چه حاضل به بیان است
  • بی نام IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    22 2
    درسته درصدر لیست هستند ولی لیست سیاه
  • بی نام IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    19 2
    ظاهرا ایشون یادش رفته که تشابه اسمی با بزرگان باعث شهرتش شده والا تو محله خودشون هم شناخته شده نبود چه برسه به تریبون نماز جمعه تهران ؟
  • خدایی IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    12 1
    100/درصدازاخراول
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    15 3
    کرمانی ها چیکار میکنید بابا چرا چندین ساله به این آدم رای میدین ؟ ای بابا
  • ناشناس IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    8 11
    حیف که خیلی ها مثل من حال رای دادن نداریم . وگرنه آبروی شما می رفت.
  • محمد US ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    10 2
    خوب بنده خدا راست ميگه.بهش گفتن ديگه.چرا گير ميديد
  • محسن A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    2 11
    به لطف برادران دانشجو و يا امثالهم اول خواهند شد.
    • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      1 0
      خیلی باحالی بابا اگه رای نیاوردی بگو مقصر دشمنان بودن ...
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    14 3
    یعنی فقط از روی کامنتهای مردم می شود به جایگاه ایشون و دوستانشون در انتخابات پی برد . البته اگه شهاب سنگی نازل نشه و کل جریان در رای شماری عوض نشود.
  • شهروند IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    1 6
    اقای احمد خاتمی کجا گفته شده به شما رای ندهند مشخص نمایید
  • بي نام ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    8 1
    ببخشيد كدوم مردم
  • علی A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    4 9
    هیچ کدوم صلاحیت خبره بودن و قانونگذاری رو ندارن. کمپین نه ..... به انتخابات. این همه رای دادیم. این بار بگیم .نه
  • بنده خدا A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 3
    اکثرهم لا یعقلون که میگن را دقیقا در کاربرای اینجا دیدم براتون متاسفم.جناب آقای خاتمی نیازی به رای شما نداره شما نیازبه بصیرت اون دارید
  • بی نام DE ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    1 0
    شهدای گمنام خداروحشان راشادکندولی اگراونهامیدونستندوآینده کنونی رامیدیدندمحال بروندبخاطراینکه یک عده به قدرت برسندواونهاهم ازنامشان سودجویی کننددرضمن آقای خاتمی مردم دیگه بشماهااعتمادندارندخواهشا اینقدازاین مردم شریف ومظلوم مایه نگذاریدخداراخوش نمیاد
  • وحید RO ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    2 0
    دوستان این سخنان آقای خاتمی در مزار شهدای گمنام شهرستان ریگان از توابع تازه شهرستان شده بم زده شده نه نمازجمعه تهران
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بابا شما برید کنا ما پدر همه دشمنان رو در میاریم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    این کار بی بی سی در واقع یک ضد تبلیغه در واقع انها میدانند که متن جامعه اقبالی نسبت به این اقایان ندارند پس میخواهند با این شگرد تبیغاتی مردم را تحریک کنند تا به انها رای بدهند و به این صورت سیاست های پشت پرده خود را که با وجود افکار اینگونه افراد در راس هرم قدرت محقق خواهد شد را به پیش ببرند وگرنه رسانه های داخلی اینقدر روی این مساله مانور تبلیغاتی نمی دادند.امیدوارم که مردم دست انها را بخوانند وبا این شگردها اغفال نشوند.
  • امین EU ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 1
    ان شاءالله روز۷اسفندبه فرموده رهبرمقتدرپای صندوق های رای میرویم وازخداوندمددمیگیریم که فردانقلابی وولایتی انتخاب کنیم تاخاری باشددرچشم دشمنان ایران.دست خدابااین انقلاب است.
  • taman IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 0
    میخوام قسمتون بدم ب خون شهدا ترو ب خون شهدای عزیزمون قسم نذارین بقیه براتون تصمیم بگیرن خودتون با چشم وگوش بااااز با توجه ب سوابقشون بیاید وفردا ب پاس خون شهدا رای بدیم....
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام