مدافع راست قرمزها می گوید اگر می دانست علی کریمی در استادیوم است، گلش را تقدیم به او می کرد.

مهدی یکتا-خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامين رضاييان بهترين بازيكن پرسپوليس در ديدار با تراكتورسازي تبريز بود. مدافع راست ملي‌پوش پرسپوليس در اين بازي همه كار كرد. يك گل زد، جلوي يك گل را گرفت و خطايي هم مرتكب شد كه او را سه اخطاره و از بازي بعدي سرخپوشان برابر صباي قم محروم كرد. يك روز بعد از مسابقه پرسپوليس تهران و تراكتورسازي تبريز با رامين رضاييان گپ زديم كه در زير مي‌توانيد بخوانيد.

* گلي كه به تراكتورسازي زدي سومين گل تو براي پرسپوليس در ليگ برتر بود؛ خودت توضيح مي‌دهي؟

خدا را شكر كه توانستم زحمات بچه‌ها و پاس فرشاد (احمدزاده) را تبديل به گل كنم. هميشه در تمرينات روي ضربه چهارچوب كار مي‌كنم و همين مسئله كمك كرده تا بتوانم براي تيم محبوبم گل بزنم.

* تا به حال چند تا پاس گل دادي؟

خوب سؤالي پرسيديد. من تا به حال 2 تا پاس گل دادم ولي دوست دارم در اين زمينه موفق‌تر باشم. باور كنيد پاس گل دادن را بيشتر از گلزني دوست دارم.

* بي‌تعارف حيف نبود كه اين همه هوادار مشتاق پرسپوليسي دست خالي و نوميد به خانه برگردند؟

حق با شماست. متأسفانه ما بعد از زدن گل اول زود اشباع مي‌شويم در حالي كه بايد دنبال زدن گل‌هاي دوم و سوم برويم و اين تساوي‌ها ناراحت‌كننده است. واقعاً نمي‌دانم چه بگويم اما خودمان هم از اين مساوي‌هاي اعصاب خردكن خسته شديم.

* مي‌دانستي يكي از تماشاگران اين مسابقه علي كريمي است؟

در طول مسابقه متوجه نشدم و بعد از بازي تازه فهميدم. اگر مي‌دانستم علي‌آقا در استاديوم آزادي است به سمت او مي‌رفتم و گلم را تقديم كريمي مي‌كردم. واقعاً ناراحتم كه علي كريمي از فوتبال دور است و اميدوارم افتخار بدهد و سر تمرين ما حاضر شود.

* چرا ضربه ايستگاهي را تو نزدي و محسن مسلمان زد؟

در منطقه چپ بود و با توجه به چپ پا بودن محسن شرايط او بهتر بود و زد. من هم مي‌زدم شايد خراب مي‌شد و...

* يك توپ را هم در دقيقه 89 از توي گل پرسپوليس درآوردي، در اين رابطه توضيحي مي‌دهي؟

اين سومين باري بود كه اين كار را كردم. يك بار جلوي فولاد خوزستان كه سوشا جلو آمده بود رفتم و پشت سرش را پوشش دادم. بار ديگر مقابل سايپا بود و اين بار هم برابر تراكتورسازي تبريز. با ديدن فوتبال‌هاي خارجي ياد گرفتم كه وقتي دروازه‌بان جلو مي‌آيد بايد نزديك‌ترين مدافع برود و پشت سر او را پوشش بدهد. كارلوس كروش هم روي اين مسئله همواره تأكيد زيادي دارد.

* بگذريم. درباره دعواي محسن بنگر و سينا عشوري نظري نداري؟

هر چي نباشد محسن بنگر بزرگ‌تر از سينا عشوري است. من خودم هميشه به بزرگ‌ترهاي تيم حريف احترام مي‌گذارم. سينا خيلي كوچك‌تر از محسن بنگر است و نبايد تو روي محسن بنگر مي‌ايستاد.

* عشوري گفته است اگر پاي ايرانپوريان مي‌شكست چه مي‌شد؟

حالا كه اين اتفاق نيفتاده است. فوتبال كه با اگر و اما نمي‌شود. محمد ايرانپوريان فوتباليست با اخلاقي است و سينا هم پسر خوبي است اما احترام‌ها بايد حفظ شود.

* و البته محسن بنگر لحظاتي قبل در مصاحبه با ما از ايرانپوريان عذرخواهي كرد؟

آقاي يكتا! محسن بنگر پسر بامعرفت و بااخلاقي است. چيزي توي دلش نيست و مطمئن باشيد از روي عمد ايرانپوريان را نزد.

* با اخطاري كه مقابل تراكتورسازي گرفتي سه كارته شدي و بازي برابر صبا را از دست دادي؛ توضيح مي‌دهي؟

اصلاً فكرش را نمي‌كردم 2 كارته باشم. بازي با سايپا توپ به سرم خورد و داور به اشتباه به من كارت زرد داد. اتفاقاً داور مسابقه هم 4 جلسه محروم شد و تصور مي‌كردم آن كارت زرد اشتباه من هم پاك شده است.

* پس كي فهميدي سه كارته شدي؟

محمودخان (خوردبين) به من گفت و من هم پرسيدم مگر آن كارت زرد من مقابل سايپا پاك نشد؟ تعجب مي‌كنم چرا اين اتفاقات افتاده است؟ باشگاه بايد پيگيري كند و نمي‌دانم قوانين چه مي‌گويد و...

* چرا روي بازيكن حريف خطا كردي كه آن توپ گل بشود. به نظر مي‌رسيد لوكا ماريچ مي‌تواند آن توپ را پوشش بدهد و بهتر نبود بازيكن حريف را رها مي‌كردي؟

مطمئن بودم لوكا به طرف نمي‌رسد. وقتي من بازيكن حريف را انداختم ماريچ به او رسيد. آن لحظه احساس كردم صحنه خطرناكي در 18 قدم ما ايجاد مي‌شود.

* استقلال 6 امتياز در جدول رده‌بندي از پرسپوليس فاصله گرفته است. فكر نمي‌كني قهرماني از دست شما پريده باشد؟

اين حرف‌ها چيه؟ هنوز 8 بازي باقي مانده است و ما يك بازي رودررو هم با استقلال داريم البته استقلال خوزستان را هم فراموش نكنيد كه تيم خوب و يكدستي است.

* بسيار خوب، راستي برنامه‌ات پس از پايان هفته بيست‌وسوم چيست؟

اگر به تيم ملي دعوت شوم كه در خدمت آقاي كروش و تيم كشورم خواهم بود البته خيلي دوست دارم قبل از عيد سري هم به مزار آقاهادي (نوروزي) بزنم و كمي سبك شوم.

 

256 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =