۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

ورزش سه نوشت: سرمربی جدید تیم خونه به خونه بابل اعتقاد دارد تیمش از نظر امکانات شرایط صعود به لیگ برتر را ندارد.

حمید درخشان در مورد شانس صعود خونه به خونه به لیگ برتر گفت: واقعیت این است که تیم خونه خونه از نظر امکانات اصلا شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد و این واقعیت است. تیم هایی هستند که از نظر امکانات از تیم ما بهتر هستند و شرایط بهتری دارند.
او ادامه داد: البته این را بگویم تیم ما نکته ای دارد که هیچ تیمی ندارد. تیم ما مدیرانی داریم که دلسوز هستند و واقعا هرکاری از دست شان بربیاید برای ما انجام می دهند. این تیم نقطه قوت تیم ما است و از این نظر شرایط مان از خیلی از تیم هایی که در لیگ یک بازی می کنند بهتر است.
سرمربی تیم خونه به خونه در پاسخ به این سوال که آیا صعود خونه به خونه به لیگ برتر را تضمین می کند یا نه هم گفت: هیچ گارانتی نمی دهم. شما ببینید ما هفته گذشته باید به آلومینیوم اراک 3 گل می زدیم و توپ هایمان گل نشد. طبیعی است که در این شرایط کار سخت می شود اما ما به آینده تیم مان امیدوار هستیم.
درخشان در پاسخ به این سوال که چطور سرمربی فصل گذشته پرسپولیس قبول کرد در لیگ یک مربیگری کند هم گفت: دوست داشتم شرایط لیگ یک را تجربه کنم و به همین دلیل به خونه به خونه رفتم.
او در مورد حضور علی کریمی در این تیم هم گفت: علی خیلی به من لطف دارد و همیشه به من احترام می گذارد. واقعا خوشحالم که او در کنار ما است و مطمئنا این روحیه بسیار بزرگی برای بازیکنان می شود.
درخشان در پاسخ به این سوال که آیا کریمی می تواند روزی مربی بزرگی برای پرسپولیس بشود هم گفت: صد در صد اگر در کلاس های مربیگری شرکت کند و پشت کار داشته باشد این اتفاق برای او خواهد افتاد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =