۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۹

ایسنا نوشت: معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد باغ دروس توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: هیچ درختی در این پارک قطع نشده است.

مجتبی عبدالهی، در خصوص سخنان اخیر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر قطع شبانه درختان یک باغ 5 هزار متری در محله دروس، با بیان اینکه در روز گذشته (پنجشنبه ) از این باغ شخصا بازدید کرده‌ام، گفت: هیچ درختی در این باغ قطع یا حتی جابجا نشده است.

وی با بیان اینکه بررسی سوابق این ملک نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال 82، کمیسیون باغات رای بر باغ بودن این ملک داده است، گفت: براساس قانون‌، مالک می‌تواند 30 درصد سطح اشغال باغ خود را مورد ساخت و ساز قرار دهد و مالک این ملک نیز در سال 94 ضمن اخذ پروانه شروع به تخریب خانه دو طبقه‌ای واقع در این باغ کرده است.

عبدالهی با بیان اینکه همه ساله در نوروز با هماهنگی پلیس هرگونه عملیات عمرانی حتی حفاری شرکت آب و فاضلاب‌، در راستای تسهیل تردد مردم تعطیل می‌شود، گفت: در این باغ نه تنها هیچ گودبرداری شبانه‌ای رخ نداده، بلکه از تاریخ 18 اسفند ماه 94 تا کنون مالک اقدام به تعطیل کردن عملیات عمرانی این ملک کرده است.

وی با بیان اینکه نه درختی در این باغ جابجا و نه قطع شده است‌، گفت: شهرداری تهران نسبت به فضای سبز و وضعیت باغات حساس است و متاسفانه بیان اخباری در این حوزه بدون بررسی کافی موجب ایجاد ذهنیت منفی در بین مردم می‌شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    والا شهرداریه و مراقبت از باغات و فضای سبز شهر تهران سوابق هم گویا است
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    2 0
    دیوار حاشا بلنده نه ؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    1 0
    خدا بخير كند كه شهرداري حساس است اگر حساس نبود چه وضعيتي پيش مي امد