ایسنا نوشت: سرمربی ذوب آهن ایران می‌گوید گل دقایق نخست به پیروزی پرگل تیمش برابر بنیادکار کمک بزرگی کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با انگیزه بالایی وارد زمین شدیم تا حریف را شکست دهیم. خوشحالم توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم. همین گل کمک زیادی به ما کرد تا استرس‌مان کمتر شود و بازی بهتری انجام دهیم. توانستیم توپ را خوب به گردش دربیاوریم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و در مجموع فکر می‌کنم یک بازی خیلی خوب از بازیکنان ذوب آهن شاهد بودیم.
وی افزود: البته ناگفته نماند که بنیادکار تیم خوبی است و گلی که در ابتدا به ثمر رساندیم کمک زیادی از نظر روحی به ما کرد و همان طور که گفتم از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. من از بازیکنانم راضی هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم به خاطر اینکه انرژی خوبی در بازی گذاشتند و توانستیم به پیروزی برسیم.از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز ما را به گرمی تشویق کردند. من این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. از آقای آذری هم تشکر می‌کنم که طی چند روز گذشته حمایت خوبی از ما داشتند و به ما روحیه دادند. همه چیز آماده و مهیا بود که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.
گل‌محمدی اضافه کرد: وقتی گل زدیم آن‌ها به دنبال گلزنی بودند. ما تعویض کردیم تا از بازیکنانی که کمتر استفاده می‌کردیم استفاده کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ما امروز از جوانان خوبی استفاده کردیم. من از تعویض‌های تیمم راضی بودم. البته بزرگان تیم هم توانستند شرایط خوبی داشتند. امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را در بازی بعدی مقابل تراکتورسازی ادامه دهیم.

سرمربی بنیادکار: باید سریع شکست برابر ذوب آهن را فراموش کنیم
سرمربی تیم بنیادکار می‌گوید تیمش باید شکست سنگین برابر ذوب آهن ایران را فراموش کند.
سرگئی لوشان در نشست خبری پس از شکست مقابل ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما باید در اسرع وقت نتیجه را فراموش کند. بازی خوبی را انجام ندادیم. درست است که یک سر بازی باخت است اما ما در این بازی کنترل را از دست دادیم و مشخص نشد چه اتفاقاتی رخ داد. البته فوتبال است و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ضمانتی برای برد وجود ندارد. ما باید نتیجه به دست آمده را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم.
وی درباره شرایط میزبانی ذوب آهن هم اظهار کرد: ما متوجه شدیم که لخویا در دیگر بازی گروه النصر را شکست داده است بنابراین ما هنوز شانس برای صعود داریم و اگر بازی‌های آینده را ببریم می‌توانیم صعود کنیم. درباره میزبانی هم باید بگویم میزبانی بسیار عالی بود و همه چیز مطلوب و شایسته بود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =