۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۹

1-عزیزان صداوسیما نظرسنجی کرده اند و نتیجه اش این شده که برنامه هایی مثل "خندوانه"و"شب کوک" و"دورهمی" پربیننده ترین برنامه های تلویزیون بوده اند.

2- عزیزان صداوسیما می فرمایند در خط اول "جنگ نرم" هستند و به همین دلیل باید بودجه حاصل از فروش نفت، به همان نرمی که هلو از گلو پایین می رود،برود توی گلوی صداوسیما.

3- عزیزان صداوسیما حل بفرمایند این تناقض را که چگونه در صف اول جنگ نرم ،شمشیر به دست ایستاده اند و در همان حال برنامه "شب کوک" که اتفاقا کپی از برنامه های ماهواره ای با هدف جنگ نرم علیه ماست، پربیننده می شود.

4-عزیزان صداوسیما برای اینکه جایگاهشان را درک کنند،خوب است غیز از همین چندبرنامه پربیننده ،الباقی شبکه ها و معاونتها را با کل خدم و حشم یک هفته بفرستند مرخصی و بعدش نظرسنجی کنند از مردم که چقدر جایشان خالی بوده.

5- عزیزان صداوسیما چون از خودشان مطمئنند،اصلا نگران نتیجه نظرسنجی نباشند. حتما مشابه کارمندی نخواهندشد که در دوران خدمتش حتی یک روز مرخصی نرفت. در جشن بازنشستگی اش از او پرسیدند چرا حتی از یک روز مرخصی استفاده نکردی؟گفت:اگر مرخصی می رفتم معلوم می شد"بودن" و "نبودن" من فرقی ندارد.

6- عزیزان صداوسیما مطلب بالا را طنز فرض کنند،لطفا. وگر نه انصافا برنامه های جذاب در تلویزیون بسیار است،در شبکه کودک.

7- عزیزان صداوسیما!سرافراز باشید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524826

برچسب‌ها