سایت فدراسیون کشتی نوشت:حمید سوریان به عنوان نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات گزینشی مغولستان به میدان می‌رود.

محمد بنا گفت: با تصمیم کادر فنی حمید سوریان نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی مغولستان است. با توجه به زیر نظر داشتن تمرینات سوریان پس از بازگشت از قزاقستان وی از نظر آمادگی و شرایط وزنی در موقعیت بهتری نسبت به سایر نفرات مد نظر در این وزن قرار داشت.
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم سوریان و باباجان‌زاده در رقابت‌های گزینشی مغولستان که به صورت جهانی برگزار می‌شود با قرار گرفتن در بین سه نفر برتر در روز سوم اردیبهشت ماه سهمیه المپیک 2016 برزیل را کسب کنند تا کار به مرحله آخر در ترکیه کشیده نشود. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    7 25
    خانم ویا اقای محترم حمید سوریان با افتخار ترین کشتی کیر سبک وزن جهان است تیتر خبر شما حکایت از این دارد که شما کشتی را نمی شناسی در کدام کشور دنیا برای پر افتخار ترین وبا مدال ترین قهرمان خود اینگونه تیتر می زنند .فقط باید تاسف خورد .
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    15 2
    موفق باشید
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    13 34
    چرا؟ بعد از اونهمه شكست، وقتش نيست به جوونا ميدون بدن؟
    • موسوی A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
      19 8
      کدوم همه شکست؟ کدوم جوون؟ مگه هر بار کسی به جای سوریان رفت، شکست نخورد؟ اون همه پیروزی را چرا نادیده می‌گیرید. تو مسابقات ۲۰۱۵ مگه از همه حریف‌هاش سرتر نبود؟
  • وحید A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    3 2
    بوایسار سایتیف رو وقتی به دنیس چارگوش و سعید مرتضی علی اف همونی که در المپیک2004دبیر رو شکست دادباخت رو همه تمام شده می دونستند ولی باز توی انتخابی پیروز شد و سومبن طلای المپیکش رو گرفت مشکل سوریان نیست مشکل داوران هستند که از بس سوریان قهرمان شده با سختگیری خاصی اجازه نمیدن کشتی بگیره مثل المپیک2008 که یک کمیته تشکیل دادن که نزارن سوریان توی خاک به روش همیشه گی کنده فرنگی یا سالتو رو انجام بده اتفاقا من خوشحال شدم این چند مسابقه سوریان شکست خورد چون هم باعث شده سوریان از غرورش کاسته بشه هم اون همه سختگیری در المپیک روش اجرا نشه هرچند همه ی اینا منوط بر اونه که این سهمیه گرفته بشه