استقلال خوزستان با شکست دادن استقلال اهواز موقتا صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شروع مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال خوزستان توانست با شكست دادن استقلال اهواز موقتا به صدر جدول لیگ برسد. دربی دو تیم هم نام و هم شهری امروز در حالی برگزار می شد كه استقلال خوزستان برای قهرمانی می جنگد و استقلال اهواز به فكر بقا در لیگ برتر است. همان طور كه پیش بینی می شد استقلال خوزستان این مسابقه را برد. استقلال خوزستان در دقیقه 69 توسط حسن بیت سعید به گل رسید و با همین یك گل سه امتیاز را گرفت.
در مسابقه همزمان تیم سیاه جامگان یكی از تیم های انتهای جدول میزبان فولاد بود. سیاه جامگان با اینكه در خانه بازی می كرد اما به فكر گرفتن حداقل امتیاز بود تا بتواند از تیم پایینی خود یك امتیاز هم كه شده فاصله بگیرد. اما فولادی ها به این تیم اجازه ندادند با امتیاز زمین را ترك كند. فولاد در دقیقه 85 توسط اسماعیل شریفات به گل رسید و سه امتیاز را گرفت. فولادی ها البته خودشان هم خطر سقوط را احساس می كنند چراكه تا پیش از این بازی در رده دوازدهم بودند و با وجود برد، همچنان در همین رده هستند. فاصله 5 امتیازی فولاد با تیم بالای سرش اجازه نداد كه این تیم در جدول بالا برود. اما همین كه فولاد 28 امتیازی شد و با تیم پایینی خود فاصله 5 امتیازی گرفت خودش برای این تیم جای امیدواری دارد كه در لیگ ماندگار شود.
گسترش فولاد و راه آهن هم امروز به مصاف هم رفتند كه گسترش فولاد با پیروزی 3-2 مقابل حریف اجازه نداد راه آهن ته جدولی حتی یك امتیاز بگیرد. این مسابقه در تبریز برگزار می شد و تا آخرین دقایق با تساوی 2-2 پیش می رفت. اما گل دقیقه 90 محمد ابراهیمی سه امتیاز را به حساب گسترش فولاد واریز كرد. این بازی در حالی برگزار می شد كه مگنو باتیستا بازیكن گسترش فولاد در دقیقه 61 از زمین اخراج شده بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =