ایرنا نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف شهر رشت موسوم به شاهرخ پوتال که مدتها تحت تعقیب بود، خبر داد.

سرهنگ سيد رسول صمدي بيان داشت: ماموران اداره مبارزه با اراذل و اوباش اين پليس موفق شدند يكي از اراذل و اوباش رشت معروف به شاهرخ پوتال كه به اتهام شرارت، باج گيري، قدرت نمايي، سلب آسايش عمومي و ايجاد مزاحمت براي نواميس مدتها تحت تعقيب مراجع قضايي بود را در آخرين مخفيگاهش دستگير كنند.

وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه متهم را شناسايي و در يك اقدام ضربتي او را دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي كردند.

سرهنگ صمدي ادامه داد: پليس به پشتوانه حمايت هاي دستگاه قضايي با افرادي كه بخواهند به نظم و آرامش و امنيت شهروندان خدشه وارد كنند، قاطعانه برخورد مي كند و افرادي كه نيات پليدي در سر مي پرورانند، بدانند كه با اقدام قانوني و جدي پليس رو به رو خواهند شد.

واحد اطلاع رساني پليس استان گيلان، هشتم فروردين ماه جاري نيز از دستگيري 9 نفر از اراذل و اوباش رشت كه در شب چهارشنبه آخر سال در خيابان شيك اين شهر ، اقدام به ضرب و شتم دست فروشان بازار، ايجاد رعب و وحشت، عربده كشي و فحاشي كرده بودند، خبر داده بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =