عصر ایران نوشت: پزشکیان درباره فعالیت‌های انتخاباتی احمدی نژاد در آغاز سال 96 گفت: حضور کسی که قانون را قبول نداشت اما و اگر و سوال های زیادی مطرح می کند.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد فعالیت‌های انتخاباتی احمدی نژاد در آغاز سال 96 گفت: حضور و تایید کسانی در دوره‌ای که در قدرت بودند قانون را قبول نداشتند و خلاف قانون عمل می‌کردند اما و اگر و سوال های زیادی مطرح می کند.

نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم اظهار کرد:عامل اصلی تمامی تخلفات و فسادهای که در دولت‌های نهم و دهم اتفاق افتاد این بود که رئیس دولت چارچوب قانون را قبول نداشت و آن را نیز رعایت نمی‌کرد و اگر چارچوب قانون را رعایت می‌کرد این اتفاقات نمی افتاد ،وقتی احمدی نژاد علنا می گوید که برنامه چهارم را قبول ندارم و برنامه پنجم را خودشان نوشتند نیز اجرا نمی‌کنند دیگر می‌شود انتظار داشت مسایل دیگر و تخلفات اتفاق نیفتد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با بیان اینکه هرکسی چارچوب قانون را رعایت نکند هر کاری می‌تواند انجام دهد گفت: اگر شورای نگهبان فردی را که خلاف قانون عمل می‌کند تایید کند و مجلس و مردم نیز رای دهند سرنوشت شان این است که باید مجازات آن را نیز ببینند و در این صورت وضعیت ما بدتر از 8 سال گذشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلاتی که ما الان داریم به خاطر سیاستگذاری‌ها و جهت گیری‌های نامناسبی است که ما در مجلس داریم و چارچوب کارشناسی مجلس را نیز دولت انجام می‌دهد و مجلس نیز آن را قبول می کند و بر آن اساس راه می رود و اگر مجلس مجلس بود اجازه نمی داد این اتفاقات بیفتد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان هواداران احمدی نژاد مبنی بر اینکه مردم خواستار حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 هستند گفت: کسانی که خودشان را کاندیدای مجلس و یا ریاست جمهوری می‌کنند باید در ابتدا بپذیرند که آنها مجری قانون هستند و خودشان قانونگذار نیستند و اگر این نگاه درست شود سایر امور هم سامان می یابد.

عضو کمیسون بهداشت در مورد وعده‌های احمدی نژاد نیز گفت:آن موقع ها هم گفتند برای همه شغل ایجاد می کنیم و مردم هم بیکار بودند و با اینکه گفتند به همه پول می‌دهیم و دیدیم پول ملی را هیچ کردند و می شود در جامعه حرف راست نزد و رای آورد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    20 3
    اگر این فساد های دولت درکشورهای دیگر بود سریعا محاکمه میشدند ولی متاسفانه ......