چه کسی رقابت تاج - آجورلو را بازیگردانی می کند؟

شایعات حکایت از حذف دو گزینه از انتخابات فدراسیون فوتبال دارد . در صورت حذف این دو نفر ، چه کسی پیروز رقابت تاج –آجورلو می شود؟

 

زاوش محمدی- خبرگزاری خبرآنلاین: در صورتی که دفاعیات این دو گزینه برای ماندن در مسیر انتخابات به نتیجه نرسد ، آن وقت اگر انتخابات روز 11 اردیبهشت برگزار شود ، صف کشی جالبی اتفاق می افتد. صف کشی دو گزینه که هیچ کدام گزینه های نزدیک به بدنه دولت نخواند بود . اگرچه در یک طرف ، نزدیکی مهدی تاج که در دولت قبل از دوستان صمیمی نزدیکی داشت و در این دولت هم با دوستان قدیمی اصفهانی اش روابط گرمی دارد ، با حمایت از سوی مهدی اسلامیان ، رئیس سازمان بازنشستگی کل کشور ، رابطه اش با بخشی از بدنه دولت شاید رابطه ای سازنده باشد. او که امید به سبد رای علی کفاشیان دارد ، با توجه به حمایت از سوی کارلوس کروش و تائید چندباره عملکرد و برنامه ریزی اش در سازمان لیگ، شرایط خوبی برای روز مجمع پیدا می کند.

در سوی مقابل اما مصطفی آجورلو قرار دارد که در روزهای گذشته با انتخاب منصور قنبرزاده ، مدیرعامل باشگاه نفت که بهترین ارتباط مممکن با وزارت ورزش را دارد ، می تواند سبد آرای عزیزی خادم را به آرایش اضافه کند. آرای استان های زاگرس نشین  ادغام آن با آرای استان های آذری زبان برای مدیری که همین حالا با لباس فرم نظامی اش ، مسئول ورزش ستاد کل نیروهای مسلح است ، نشان می دهد که آجورلو توانسته خود را نزدیک تر از تاج در تعامل با دستگاه گرداننده ورزش کشور قرار دهد. البته او حمایت دوستانش در تیم های نظامی را هم دارد و امیدش به حمایت علی کفاشیان هم هست که او را برای نایب رئیسی اولش به مجمع انتخاب کرده. اتفاقی که در ابتدا باعث شده بود در گمانه زنی های نخست گفته شود کفاشیان می خواهد با یکی از میان آجورلو و تاج بازی پوتین-مدودوف را تکرار کند.

حالا اگر کفاشیان به یکباره با ایرادهای وارد به اساسنامه فدراسیون فوتبال ، انتخابات را هوا نکند ، باید دید رئیس خنده رو تصمیم می گیرد به سود کدام یک از این دو کاندیدا ، بازی را به پایان ببرد تا شرایطش در فوتبال آسیا همینی که هست بماند!

آجورلو که یکبار خود را قبل از کفاشیان در قامت رئیس فدراسیون می دید ، در رقابتی که کش و قوس های قبلش ، شباهت بسیاری به شرایط امروز داشت ، درحالی که یکباره از سوی مهدی تاج تنها ماند ، از رقابت کنار گذاشته شد و اینگونه 8 سال از سودای ریاست فوتبال باز ماند. حالا او 8 سال بعد ، درحالی که دوباره اکثر بازیگردانان آن روز در رقابت هستند ، وارد گود شده و باید دید این بار قرار است سرنوشت دیگری برایش رقم بخورد؟

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =