۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
اتحادیه ای که برای نخستین بار تشکیل شد

انتخابات هیات رییسه اتحادیه صنف فروشگاه های زنجیره ای کشور روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف ایران برگزار شد.

اعضاي نخستين اتحاديه اين صنف مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین فرشيد گلزاده كرماني، مديرعامل شركت فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه به عنوان يكي از اعضاي هيات مديره از مجمع انتخاباتي راي اعتماد گرفت.

مهدی عارفی داریان، منصور عالی پور، امیرخسرو فخریان و حسین مدرسی فر نيز موفق شدند در نخستين انتخابات اتحادیه صنف فروشگاه های زنجیره ای کشور به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند.


ابراهیم طلایی نیز بیشترین آرا را براي عنوان بازرس اتحاديه از آن خود كرد.انتخابات نخستین دوره هیات رئیسه اتحادیه صنف فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور به رياست علي فاضلي رئیس اتاق اصناف ایران برگزار شد.

در این مراسم، یدالله صادقی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران به فراز و فرودهای تشکیل اتحادیه برای صنف فروشگاه های زنجیره ای پس از تصویب قانون نظام صنفی اشاره کرد و افزود: این انتخابات برای تعیین پنج نفر اعضای هیات مدیره و یک نفر بازرس برگزار می شود.
در ادامه، علی امانت قائم مقام مرکز اصناف و بازرگانان گفت: برای نخستین بار در کشور صنف فروشگاه های زنجیره ای در قالب یک اتحادیه کشوری شکل خواهد گرفت.


وی در ادامه به ضوابط و مقررات موجود برای برگزاری انتخابات نخستین دوره هیات رئیسه اتحادیه صنف فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد و گفت: رسمیت انتخابات موکول به حضور یک سوم از اعضا و دارندگان پروانه های کسب است.


به گفته امانت، اگر اعتراضی به نحوه برگزاری انتخابات باشد، ظرف سه روز پس از برگزاری انتخابات به هیات اجرایی تسلیم شود و در صورتی که آرای دو نفر با یکدیگر مساوی باشد، در وهله اول تفاهم و در مرحله دیگر براساس قرعه عمل می شود.

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =