معاون وزیر رفاه در خبر ساعت 21 شامگاه یکشنبه 29 فروردین از لحن ادبیات مجری صداوسیما هنگام پرسش درباره افراد دارای دو دفترچه به‌شدت انتقاد کرد


مجری خبر 21 قبل از پرسش از احمد می‌دری، درباره طرح تجمیع دارندگان چند دفترچه بیمه و خدمات درمانی با زیر سؤال بردن قانون گفت "آفتابه‌لگن چند دست ،شام و ناهار هیچی" و منظور وی از داشتن چند دفترچه در دست یک نفر و بی‌فایده بودن آن سخن گفت که این ادبیات باعث شد تا معاون وزیر به‌شدت از ادبیات وی انتقاد کند. اینجا را ببینید.


شهرام جزایری می گوید:به زودی یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی دنیا را در بازارهای بین‌المللی ایجاد خواهم کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجوز واردات خودرو از پنج شرکت خودروساز آمریکایی و اروپایی را صادر کرد تا مقدمه ورود برندهای جدید به خیابان‌های کشور فراهم بیاید. اینجا را ببینید.

عرضه «قسطی» آپارتمان، از اول اردیبهشت با راه‌اندازی بازار «تضمین خرید و فروش غیرنقدی ملک» در شعب مرکزی بانک مسکن سراسر کشور، استارت می‌خورد. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

حداقل پنج نفر در یک جشنواره موسیقی در پایتخت آرژانتین، براثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان باختند. اینجا را ببینید.

 متن زیر قسمتی از شرح مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی از حدیث امام جواد(ع) است که به مناسبت ولادت امام نهم شیعیان انتخاب شده است. اینجا را ببینید.

جامعه

در «خیرآباد» شر به پا شده. سرنوشت دو کودک و نوجوان در روزی نحس دگرگون شده و حالا همه داستان مرگ دلخراش ستایش را شنیده‌اند. نوجوان همسایه، دختر پنج ساله را به خانه کشانده و پس از کشتن او، جسد دختر را با اسید سوزانده تا سربه‌نیستش کند اما عاقبت پلیس جسد را روی پشت بام خانه پیدا و متهم را دستگیر کرد. اینجا را ببینید.


ساعت 13 روز دهم دی ماه سال گذشته در شهرستان چناران «آتنا» 3ساله کنار مادرش فاطمه در خانه مشغول بازی بود. اینجا را ببینید.

بین الملل

کاربران شبکه های اجتماعی به افتتاح خط پروازی پاریس و تهران واکنش نشان دادند. اینجا را ببینید.

نخستین هواپیمای شرکت هوایی ایر فرانس بعد از هشت سال، عصر یکشنبه ۲۹ فروردین از مبدأ پاریس، در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین نشست. اینجا را ببینید.

ورزش

 مهدی طارمی با از دست دادن ضربه پنالتی، نقشه پرسپولیسی ها را خراب کرد. اینجا را ببینید.

هواداران استقلال و پرسپولیس همچنان بر سر عدد 4 درگیر هستند! اینجا را ببینید.

دانش

با وجود پیشرفت‌های فراوان هنوز باورهایی در امور پزشکی میان برخی وجود دارد که بعضی از آنها پایه و اساس علمی ندارند. دویچه وله به چند مورد از آنها پرداخته است. اینجا را ببینید.

سوخو سو-۲۵ که در ناتو به نام Frogfoot «پاقورباغه» شناخته می‌شود، یک جت جنگنده تک‌سرنشین دوموتوره است که ماموریت اصلی آن پشتیبانی نزدیک از نیروهای زمینی به حساب می‌آید. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

گوگل ساخت شهر اختصاصی دیجیتالی خود را به‌زودی شروع می‌کند. اینجا را ببینید.


آنچه می‌بینید دسکتاپ Acer Predator G6 نام دارد که در رنج پی سی‌های گیم دسته‌بندی می‌شود. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

تجمع دلواپسان برای خانم سوئیفت اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.


تعداد کاربران ایرانی تلگرام از مرز 45 میلیون نفر گذشت! اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

فیلم "حس خوب زندگی" به کارگردانی فرناز امینی و بازی علی انصاریان، فریبا نادری و حدیث فولادوند آغاز شده است. این فیلم به نیاز بودن پدر و مادر، هردو در کنار هم در یک خانواده می پردازد. اینجا را ببینید.


قبرستانی در "مانیل" -فیلیپین- وجود دارد که مردم در آن جا به دیدار ازدست رفتگانشان نمی آیند بلکه با آنها زندگی می کنند! اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

جنایتی که خبر آن در آخرین شنبه فروردین ماه امسال شبکه های اجتماعی را درنوردید فقط یک قربانی پنج و نیم ساله ندارد. به جز «ستایش» که مهرماه امسال شش ساله می شد پای پسری ۱۶-۱۷ ساله هم در میان است. اینجا را ببینید.

در این ویدیو پاسخ غرورآفرین و استدلال محکم محمدجواد ظریف به یک خبرنگار خارجی در نشست موسسه امور بین الملل در ولینگتون درباره آزمایش‌های موشکی ایران را می‌بینید. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

ایمون زاید در لیگ آمریکا برای تیمش گل زد و به یاد هادی نوروزی شادی کرد.اینجا را ببینید.

محمد رضا شفیعی کدکنی در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه تهران از اقدام این دانشگاه برای حذف پرداخت پول به اساتید برای قبول پذیرش رساله های دکترای دانشجویان تشکر کرد. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =