طاهری می گوید ایمان داشت پرسپولیس می توانست از قعر جدول به صدر برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود و حرف هایی درباره دربی و همینطور پرسپولیس به زبان آورد. او درباره نتیجه بازی گفت: «من گفته بودم اگر در دقایق اول گلی رد و بدل شود، بازی پر گل خواهد بود. چون ما زود گل زدیم، پیش بینی می کردم تعداد گل مان بالا برود. دیدید که گل زود هنگام ما بازی را به سمت هجومی شدن برد. من پیش بینی می کردم با این تعداد گل استقلال را ببریم.» او ادامه داد: «بحث روحی و روانی ما خیلی مهم بود. ما در رده های پائینی جدول بودیم ولی من این پتانسیل را در تیم می دیدم که خودش را بالا بکشد. کم کم به ردهای بالای جدول رفتیم. دیدید که چقدر خوب توانستیم خودمان را به صدر برسانیم. شرایط از نظر روحی و روانی برای تیم خوب است. امیدوارم در بازی های بعدی هم برنده باشیم تا انشالله قهرمان لیگ برتر شویم.»

طاهری درباره مشکلات این باشگاه در بدو ورودش گفت: «وقتی آمدیم برنامه ای برای بهبود وضعیت در نظر گرفتیم. پرسپولیس حتی 5،6 شکایت بین المللی داشت که احکامش قطعی بود. پول نمی دادیم از ما 6 امتیاز کم می کردند. توانستیم این مشکلات را حل کنیم.» 

طاهری به تمدید قرارداد برانکو هم اشاره کرد: «ما به دنبال برنامه ریزی بلندت مدت هستیم. منتظر فرصت بودیم که خدا را شکر در عمان با برانکو توافق کردیم و قرارداد هم امضا شد.» او به شایعات اخیر درباره حضور برانکو در تیم ملی هم واکنش نشان داد: «ما با برانکو برای دوسال آینده برنامه ریزی کرده ایم.» 


252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =