تسنیم نوشت: هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که بازیکنان این تیم دیگر به فکر باشگاه و مالکان آن نیستند.

وحید امیری درمورد شکست یک بر صفر نفت تهران مقابل سپاهان اظهار داشت: سه بازی از این فصل باقی مانده است که ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم، زحمت‌مان را می‌کشیم و سه بازی باقیمانده را به پایان می‌رسانیم. بازی پرسپولیس یا دیگر بازی‌ها نیز برای ما فرقی ندارند و فقط می‌خواهیم بازی‌ها تمام شوند.

وی افزود: ما بازی می‌کنیم که لیگ تمام شود. ما بازیکنان نفت تلاش‌مان را برای وجهه، شخصیت و آبروی خودمان می‌کنیم، اما دیگر به فکر باشگاه یا مالکان آن نیستیم. کسانی که در باشگاه نشسته و زجر کشیدن ما را می‌بینند تا مسئولان رده بالای نفت که پستی دارند، باید خجالت کشیده و عرق شرم روی پیشانی آنها بنشیند. ما پنج ماه است که ریالی نگرفته‌ایم، اما مسئولان هم نشسته‌اند که اتفاقی رخ دهد و نفت را به باشگاه دیگری بفروشند.

حسینی: غذای افتضاح خوردیم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران از شرایط این تیم انتقاد کرد.

سید جلال حسینی پس از شکست یک بر صفر نفت تهران مقابل سپاهان گفت: ما نه به اردو می‌رویم و نه شرایط فوتبالی داریم. امروز غذای افتضاحی خوردیم و الان همه دل درد گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: شرایط خوبی نداریم و در یک وضعیت معمولی به سر می‌بریم، من یک ساعت در ترافیک بودم تا به ورزشگاه برسم.

مدافع نفت تهران عنوان کرد: چند ماه است که شرایط‌مان همین است. وضعیت تیم نرمال نیست. برخی بازیکنان در خوابگاه هستند و این باعث شده تیم ما شرایط خوبی نداشته باشد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =