ایرنا نوشت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: به جز جاده‌های استان اردبیل که با مه گرفتگی و کاهش دید همراه هستند، همه راههای کشور جوی آرام و ترافیک روان دارند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، اعلام كرد:
در استان اردبیل (اكثر جاده‌ها) با مه گرفتگی همراه با كاهش دید مواجه است و سایر راههای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار هستند.

بارندگی جمعه در برخی مناطق كشور

بر اساس این گزارش روز جمعه این سامانه ضمن حركت به سمت شرق در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مركزی، سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق و شرق كشور سبب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد خواهد شد.
«روز شنبه ناپایداری ها محدود به دامنه های البرز شرقی، شمال شرق و شرق كشور می شود.»


این گزارش حاكی است: طی سه روز آینده ناپایداری‌ها در مناطق ذكر شده در ساعات بعد از ظهر تقویت شده و در برخی نقاط با رشد ابرهای جوششی و رخداد وزش باد شدید موقت، همراه خواهد بود.

كاهش دما در نوار شمالی

به دلیل نفوذ جریان های شمالی در روزهای جمعه و شنبه كاهش دما در نوار شمالی كشور، به ویژه در استانهای ساحلی دریای خزر پیش بینی می‌شود و دریای خزر طی روزهای پنجشنبه و جمعه مواج خواهد بود.

گرد و خاك در مناطق شرقی

همچنین احتمال شكل گیری توده گرد و خاك بر روی عراق و نفوذ آن به سمت غرب و جنوب غرب كشور طی پنجشنبه و روز جمعه وجود دارد. روز شنبه در جنوب شرق و برخی مناطق شرق كشور باد و گرد و خاك پیش بینی می‌شود.
42304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =