ایسنا نوشت: نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت که احتمالاً موضوع حکم دادگاه آمریکایی در مورد ایران در مجلس آینده پیگیری خواهد شد.

کاظم جلالی در خصوص حکم دادگاه آمریکایی در مورد ایران اظهار کرد: خوب است حکم صادر شده از طرف دادگاه آمریکایی علیه ایران از ناحیه مجلس شورای اسلامی پیگیری شود و کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شود.

وی افزود: البته گروه کارشناسی خوبی در دولت تشکیل شده که فکر می‌کنم در آینده نزدیک نظرشان را ارائه خواهند کرد و بررسی‌های آنها به نتیجه می‌رسد و این می‌تواند کمک موثری باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: شاید زمان مجلس فعلی برای پیگیری این موضوع کافی نباشد چرا که کلاً چهار هفته از فرصت مجلس نهم باقی است. بنابراین، احتمالاً پیگیری این موضوع به عمر مجلس فعلی کفاف نخواهد داد و ممکن است در مجلس آینده به ‌آن پرداخته شود.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران آباد A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    حکم دادگاه آمریکایی نه تنها در مجلس بلکه باید در تمام مجامع بین المللی پیگیری شود آمریکایی ها می خواهند تمام اموال ما را غارت کنند فعلا شروع کار با این دو ملیارد دلار است آنها می خواهند هم ایران را وهم دنیا را برای چپاول ها بعدی سبک وسنگین کنند .وقتی آنها به خود اجازه می دهند بجای شاکی وهیئت منصفه ودادستان وقاضی قرار گیرند وحکم صادر وسپس اجرا کنند این یعنی گردن کلفتی . وقتی بدون موافقت دولت سوریه نیرو وارد خاک این کشور می کند این یعنی قانون جنگل . آمریکا می خواهد بدعتی منحوس ونامیمون در روابط وقوانین بین الملل باب کند اگر جلوی این شرارت ها گرفته نشود شاهد رشد ناامنی وتروریست ونقض آشکار حقوق بشر وقوانین بین الملل هر چه بیشتر از سوی آمریکا خواهیم بود