۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
برای کارگری که شرافت را در فوتبال معنا کرد

گلر ملی پوش نفت که بارها اعلام کرده بود قبل از فوتبال کارگری می کرد خوب میفهمد باید نانش حلال باشد، با تمام قوا مقابل تیم مورد علاقه اش بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که دیگر فاصله چندانی با رسیدن به اردوی پرسپولیس و پوشیدن پیراهن شماره یک سرخپوشان ندارد در جدال حساس هفته بیست و هشتم همان طور که پیش بینی می شد دقایق بسیار دشواری را تجربه کرد تا در یکی از جنجالی ترین مصاف های تاریخ فوتبالش سربلند زمین را ترک کند.

گلر لرستانی نفتی ها قبل از بازی با توجه به ابراز علاقه اش به پرسپولیس با هجمه انتقادی فراوانی روبرو بود به همین خاطر همه روی عملکرد او زوم کرده بودند تا ببینند او در مصاف سرنوشت ساز تیمش با پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت. همین فشارها حسابی بیرانوند را نگران کرده بود تا جایی که دقایقی قبل از آغاز بازی و در رختکن نفت مربیان و هم تیمی های او در صدد کم کردن این فشارها و استرس ها بودند.

با این وضعیت بیرانوند وارد میدان شد و در طول 90 دقیقه بازی بدون حتی یک اشتباه قفل دروازه اش را بسته نگه داشت تا از وضعیت قرمزی که در آن قرار گرفته بود جان سالم به در برده و بدون هچ حرف و حدیثی راه پیوستن به پرسپولیس در پایان فصل را طی کند. نکته ای که علی منصوریان هم در کنفرانس مطبوعاتی اش به آن اذعان داشت و گفت حالا هر تیمی که بیرانوند می خواهد برود حلالش باشد!

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =