صادقی: میداوودی حیثیتش را زیر سوال نمی برد/خود من از نیم متری توپ را به اوت زدم

ابراهیم صادقی کایپتان سایپا می گوید حواشی این تیم خیلی برجسته می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم صادقی کاپیتان وفادار سایپا از اتفاقات و حاشیه های فصل جاری این باشگاه راضی نیست. او می گوید بیش از اینکه به مسایل فنی این تیم پرداخته شود، به مسایل حاشیه ای آنها دامن زده می شود. او در گفت و گو با خبرآنلاین درباره شایعه درگیری اش با میداوودی و همینطور سایر مسایل سایپا حرف می زند.
آقای صادقی درباره اتفاقات حاشیه ای رخ داده پس از بازی با استقلال حرف می زنید. این ماجرای درگیری شما با میلاد میداوودی صحت دارد؟
این حواشی از داخل استادیوم به راه افتاد. بعد از بازی همه در رختکن ناراحت بودند و 20 دقیقه کسی حرف نمی زند. حتی با هم یک کلمه هم حرف نزدیم. ما فوتبال خوبی بازی کردیم و می شد که بنرده بازی باشیم، منتهی یکسری حواشی پیش آمد و حتی آقای جلالی اخراج شد. سکوت رختکن را گرفته بود. بنده هم نه بحثی و نه جدلی با میلاد نداشتم. نه تنها من که هیچ بازیکن دیگری هم با میلاد حرف نزد. ببیند برای هر بازیکنی در بالاترین سطح پیش می آید که موقعیت خراب کند.
برای شما هم پیش آمده؟
بله، در یکی از بازی های تیم خود من از نیم متری توپ را به بالای دروازه زدم. به نظر من بهتر است به جای پرداختن به حواشی این بازی به مسایل فنی آن پرداخت. آنالیز کنیم که رحمتی چطور بود، صادقی چطور بود و همینطور کل بازی و دیگر بازیکنان. واکنش عالی رحمتی باعث شد که نتیجه مساوی نشود. در کل اختلافی در تیم ما وجود دارد و کسی نیست که بازیکن دیگری را متهم کند. ما بعد از باخت همه ناراحت بودیم.
با توجه به شناختی که از میلاد دارید، ممکن است او چنین کاری کرده باشد؟
به هیچ وجه. میلاد دومین سالی است که در استقلال بازی می کند. گل های زیادی هم برای تیم ما زده. پاس گل هم زیاد داده. می دانید که استقلالی ها میلاد را دوست دارند. قبل از شروع بازی هم کلی او را تشویق و حمایت کردند. حواشی در واقع از هیمن حا به وجود آمد. یکی از روزنامه ها هم روی این مسایل دامن زد وگرنه چنین اتفاقاتی نیفتاد. میلاد یا هر بازیکن دیگری نمی آید حیثیت خودش را زیر سوال ببرد. او همیشه و با تمام وجود برای ما بازی کرده است.
آقا جلالی به مسایل داوری خیلی اعتراض دارد.
من هم نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم ولی تیم سایپا تا به حال به این اندازه حاشیه نداشته است.
چرا؟
کلا باشگاه ما حواشی زیاده داشته. شما نگاه کنید در چند وقت اخیر بیشتر از اینکه روی مسایل فنی سایپا صحبت شود، بیشتر به مسایل حاشیه ای تیم ما پرداخته اند. اگر اختلاف کوچکی هم بین مربی و مدیرعامل باشگاه بود، خیلی برجسته شده است. سایپا امسال از نظر فنی حرف های زیادی برای گرفتن ندارد. متاسفانه همین حواشی باعث شد تا تیم ما که چهارم بود، در نیم فصل به چنین جایگاهی برسد.
جدایی نکونام هم تاثیرگذار بود؟
در هر صورت جواد نکونام و رضا نوروزی از تیم جدا شدند که عملکرد خوبی داشتند. آندو را گرفتم که متاسفانه او هم مصدوم شد و بدشانسی آوردیم.

 


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =