به گزارش تسنیم، معاون فنی، ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بر اساس جلسه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و سرپرست باشگاه پرسپولیس مقرر شد تا باشگاه پرسپولیس از طریق ارسال نامه‌ای به فدراسیون بدهی خود را به ذوب‌آهن پرداخت ‌کند.

احمدرضا فقیهی درباره محسن مسلمان و مشکلات مالی به‌وجود آمده میان دو باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن روز یکشنبه جلسه‌ای را با طاهری مدیرعامل پرسپولیس در تهران داشت که در این نشست مشترک مشکلات موجود برطرف شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بر این شد تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال کند تا بدهی پرسپولیس پرداخت شود.

معاون فنی، ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره صحبت‌های سینا عشوری بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و پاسخ باشگاه به این بازیکن خاطرنشان کرد: عشوری چه یک روز چه یک فصل، بازیکن آکادمی فوتبال ذوب‌آهن به شمار می‌رود و در این تیم نیز پرورش یافته و با باشگاه ما قرارداد دارد.

وی تصریح کرد: صحبت‌هایی با عشوری داشتیم و وی بر این مسئله که نباید این صحبت‌ها را در رسانه‌ها منتشر می‌کرد، واقف شد.

فقیهی خاطرنشان کرد: حضور این بازیکن در فصل بعد نیز باید بر‌اساس نظر مربی تیم در فصل آینده باشد و اگر باشگاه خواهان جدایی این بازیکن از تیم بود باید بر اساس شرایط حرفه‌ای این بازیکن انتقال یابد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =