شهردار اردبیل گفت: شهرداری در کنار انجام وظایف ذاتی و تعریف شده خود در قالب سنتی، اهمیت ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی می‌دهد و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر اردبیل افزایش می‌یابد.

حمید لطف‌ اللهیان در نشست با مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل اظهار داشت: رویکرد جدید شهرداری اردبیل برگرفته از شهرهای توسعه یافته است و تلاش می‌کنیم با الگوگیری از اقدامات موفق و موثر در سطح شهر اردبیل به شهروندان ارائه خدمات کنیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری بدون پیوست فرهنگی نقشی در پیشبرد شهر در مسیر توسعه ندارد و از این رو شهرداری در کنار انجام وظایف ذاتی و تعریف شده خود در قالب سنتی، اهمیت ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی می‌دهد و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

لطف‌اللهیان با تاکید بر اهمیت فرهنگ سالم بر جامعه تصریح کرد: آنچه شهرها را متمایز و برجسته می‌سازد اقدامات فرهنگی و نه عمرانی آنها است چرا که فرهنگ سالم به خودی خود شهر را آباد می‌کند و زمینه زندگی مطلوب‌تر را در شهر فراهم می‌کند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه بدون پیوست فرهنگی و توجه به این مقوله اقدام در حوزه‌های ختلف عمرانی و آبادانی شهر به نتایج مطلوب و مناسب نمی‌رسد، گفت: برنامه‌های فرهنگی نقشی تاثیرگذار در افزایش فرهنگ عمومی داشته و می‌توان بسیاری از اصول مربوط به شهرنشینی و شهروندی را با برگزاری چنین برنامه‌هایی به مردم انتقال داد.

وی از آمادگی برای توسعه همکاری‌های شهرداری و انجمن سینمای جوان استان اردبیل خبر داد و افزود: گسترش تعاملات و همکاری‌ها می تواند در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی نقش و تاثیر بسزایی داشته و اثرگذاری این برنامه‌ها را افزایش دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =