۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرآنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان درمیان از دستگیری سارق حرفه ای با43 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"محمد هوشنگی"در تشريح اين خبر گفت:با وقوع چندين فقره سرقت در حوزه استحفاظي شهرستان،بلافاصله بررسی موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.
وي افزود:مأموران پليس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و گشت زنی در سطح شهر سارق را شناسايي و در استعلام هاي اوليه مشخص شد متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار که 40 فقره سرقت در کارنامه خود دارد.
سرهنگ"هوشنگی"اظهار داشت:پس از شناسايي مخفيگاه متهم،مأموران به صورت نامحسوس، وي را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حين سرقت دستگير کردند.
وی با اشاره به اينکه متهم در تحقیقات پليس؛به سه فقره سرقت دیگر از منازل مسکونی اعتراف کرد،افزود:در بازرسي از مخفيگاه متهم مقداري از اموال مسروقه نیز کشف شد که سارق پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ"هوشنگی" از شهروندان خواست تا منازل خود را به تجهيزات ايمني مجهز و از نگهداري پول نقد و اشياء قيمتي در منزل خودداري كنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوريتهاي پليس 110 در ميان بگذارند .

 


وانت تویوتا با 51میلیون ریال خلافی توقیف شد
گروه استان ها-خراسان جنوبی-رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه وانت تویوتا هایلوکس با خلافي 51میلیون و 350هزار ريال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"حسین رضایی"در تشريح اين خبر گفت:در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پليس راه "طبس" هنگام کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودروی وانت تویوتا هایلوکس را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات متوقف کردند.
وي افزود:پس از توقف اين خودرو و استعلام به دست آمده،مشخص شد خودرو داراي مبلغ 51ميليون و 350هزار ريال خلافي معوقه است و راننده متخلف نیز با توجه به اینکه 40نمره منفی در سوابق گواهینامه خود داشت به مدت سه ماه از رانندگی محروم شد.
سرهنگ"رضایی"خاطر نشان کرد:برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي از تردد خودرو هاي متخلف با خلافي بيش از 10 ميليون ريال جلوگيري و در صورت مشاهده توقيف خواهند شد که طبق همين ماده اين خودرو روانه پارکينگ شد.
رئيس پليس راه استان تصریح کرد:با توجه به اينكه برابر قانون؛پليس از ادامه حركت خودروهاي بالاي يك ميليون تومان خلافي جلوگيري خواهد كرد توصيه مي شود رانندگان استعلام لازم را از سامانه 1101202020 در خصوص گواهينامه و خلافي خودرو اخذ كنند تا در هنگام تردد در معابر و جاده ها مشكلي به وجود نيايد.

کشف 35 كيلو ترياک در"فردوس"

گروه استان ها-خراسان جنوبي-فرمانده انتظامي شهرستان فردوس از کشف 35 كيلو و 600 گرم تریاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"اسماعیل واعظی"گفت:مأموران ایست و بازرسی گلشن فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوري به يک دستگاه کامیونت ايسوزو حامل بار خيار که از کرمان عازم شهرهای شمالی کشور بود مشکوک شدند و آن را به لاين بازرسي هدايت کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =