استاندار سمنان:اشتغال مددجویان کرامت انسانی را در وجود آنان بیدار می کند

محمدرضا خباز طی بازدید از مؤسسه خیریه رهروان احسان، وجود اینگونه مؤسسات را سبب بیداری کرامت انسانی در وجود نیازمندان و محرومین دانست

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، با اشاره به اینکه خدای متعال لامکان است اما در دلهای شکسته جای دارد خاطرنشان کرد: معلولین ما همانند افراد سالم از تواناییهای بالقوه و استعداد خدادادی برخوردار هستند که اگر به آنها جرأت، شهامت و قدرت ریسک پذیری دهیم، استعدادهای نهفته شان شکوفا شده و می توانیم آنها را در مسیر هنرهایی که به آن کشش و علاقه دارند، هدایت کنیم.
وی با بیان اهمیت آموزش به جامعه هدف تحت پوشش افزود: تغییر نگاه بهزیستی از اهداء کمکهای نقدی به توانمندسازی، سرمنشأ رشد و بالندگی مددجویان و موجب حفظ شخصیت و کرامت آنها شده است.
خباز ضمن تقدیر از سازمان بهزیستی، مدیرعامل و خیرین که با دریا دلی مؤسسه را همراهی می کنند بیان داشت: خدمت عاشقانه در این مجموعه با وجود سختیهای کاری، حلاوت خاصی به آن مکان بخشیده و تمام کسانی که در مسیر خدمت تلاش می کنند، لطف و عنایت پروردگار در زندگی آنان جاری و ساری است.
در ادامه علیرضا ایزدپور، اشتغال، کارآفرینی و توانمندسازی را از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود: شعار ما خودکفایی معلولین و حضور فعال و مؤثر آنان در جامعه است.
مدیرکل بهزیستی تعداد افراد تحت حمایت مؤسسه را 200 خانوار دانست و گفت: خدمات گوناگون پزشکی، سبد کالا، آموزشهای فرهنگی و پیشگیری از انحرافات و آسیبها، به مددجویان ارائه شده و در سه سال اخیر، 176 نفر صاحب شغل شده اند.
گفتنی است؛ در این مراسم که فرماندار، مدیران کل استاندار، مسئولین سازمان بهزیستی، و جمعی از خیرین حضور داشتند، محمدرضا خباز از کارگاههای شیرینی پزی، آشپزخانه مرکزی، نانوایی، تولید روغن کنجد، و... بازدید کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =