فراز کمالوند می گوید بچگی هایش پرسپولیسی بوده اما روز بازی با این تیم فقط به بردن فکر می کند.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره بازی مهم یکشنبه تیمش با پرسپولیس سخن گفت. از اینکه این بازی چقدر برایش اهمیت دارد. اگرچه گسترش فولاد در جدول لیگ شانسی برای سهمیه ندارد اما فراز می گوید:«این بازی برای ما خیلی مهم است چون یک ویترین خوب برای دیده شدن مان است. ما یک فصل خوب بازی کردیم و حالا امیدمان به بردن پرسپولیس است تا فصل خوب مان موفق تمام شود. »

او همچنان از داوری بازی تیمش برابر سپاهان گلایه دارد:«داور بازی لیگ را برای ما خراب کرد. آن بازی سرمان بریده شد. اگر قط ق مان را می دادند  می توانستیم امروز مدعی کسب سهمیه آسیایی باشیم و نه فقط به دنبال بازی جذاب و جوانمردانه . با این وجود جلوی پرسپولیس فقط دنبال 3 امتیاز بازی خواهیم بود. البته بازی سختی داریم اما می خواهیم برنده اش باشیم.»

او که قبلا در برنامه 90 گته بود جوانتر که بوده با عادل فردوسی پور پرسپولیس را تشویق می کردند الان طرفدار چه تیمی است؟ خودش می گوید:«دروغ که نمی شود گفت. من جوانتر که بودم، مثل همه جوان های دیگر علاقمند به فوتبال طرفدار یک تیم بودم. آن یم هم پرسپولیس بود. ولی الان شرایط فرق دارد. من یک مربی حرفه ای هستم نه یک هوادار . الان این برد سرنوشت آینده مربیگری ام را می سازد. اتفاقا با همین گسترش نتایج خوبی جلوی پرسپولیس گرفتم. کارنامه ام همیشه جلوی پرسپولیس موفق بوده و الان هم حاضرم هزینه بپردازم و برنده باشم چون بهتر دیده می شوم. حتی حاضرم 50 میلیون این بازی خرج روی دستم می گذاشت و تهش من برنده بازی می شدم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =