رضایت اصلاح طلبان کردستان از نتایج انتخابات/ لزوم همراهی منتخبان کردستان با جریان غالب مجلس دهم

نشست خبری جمعی از اعضای هیئت رئیسه شورای اصلاح طلبان کردستان با حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران کردستانی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، محمدحسین عباس آبادی سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کردستان در این نشست با اشاره به اینکه جریان اصلاحات مردم را محرم خود می داند، گفت: شفافیت، خود ارزیابی و خود اصلاحی از شعارهای اصلاحات است که به آن پایبندیم.
عباس آبادی اظهار داشت: مطلق بودن و ثابت ماندن برای یک تفکر آسیب زاست و ما همواره برای رشد به تغییرات سازنده معتقدیم.
رمضان یوسفی عضو هیئت رییسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان نیز در این نشست خبری گفت: اعتقاد ما بر این است که اصلاحات در مسیری عقلانی به سمت تکامل پیش رفته و توانسته در مدت اخیر افراط و تفریط ها را به اعتدال تبدیل کند.
وی افزود: اصلاح طلبان به جهت نیاز کنونی کشور به توسعه در انتخابات اخیر خود را به خوبی نشان دادند و توانستند مقبولیت مردمی خود را نشان دهند.
مسعود الماسی عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان نیز یکی از کارکردهای اصلی انتخابات را نشان دادن مقبولیت های فردی و حزبی دانست و اظهار داشت: با مردم بودن و توجه به صدا و آرمان آن ها باید مورد توجه جریانات سیاسی قرار گیرد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب عدم آشنایی به آئین نامه های داخلی مجلس و روال سیاسی کشور را نقطه ضعفی برای مجلس دهم دانست و گفت: منتخبان مجلس جدید باید برای پیشبرد برنامه های خود از نظرات کارشناسی صاحب نظران و پیشکسوتان استفاده کنند.
هر سه عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان کردستان نتایج انتخابات مجلس دهم در کردستان را نقطه امیدی برای جریان اعتدال و اصلاحات نام بردند و گفتند: منتخبان کردستان باید برای کمک به توسعه استان با جریان غالب مجلس همسو باشند.
گزارش کامل این نشست به زودی منتشر می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =