صندوق حمایت از قهرمانان نوشت:تکواندوکار ملی پوش ایران با عالی توصیف کردن شرایط خود از روند توزیع پاداش مدال آوران سال 93 اظهار رضایت کرد.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار ملی پوش کشور که برای دریافت سکه های خود به صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مراجعه کرده بود در گفت و گو با خبرنگار صندوق بیان داشت: این سکه ها پاداش مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیایی 2014 است. به هرحال پاداش نه تنها برای فرزان بلکه برای فرزان ها انگیزه می شود. ما این جایزه را گرفتیم و بخشی از مشکلاتمان را حل می کنیم.

تکواندوکار طلایی مسابقات قهرمانی آسیا 2014 با اشاره به نظم و ترتیب روند توزیع سکه ها اظهار کرد: صندوق خیلی خوب شده است . کارمندان خیلی به ورزشکاران احترام می گذارند و درکل نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. بخش حمایتی تغییراتی کرده است. آخرین بار سال گذشته بود که به صندوق آمدم الان خیلی متفاوت و به نظرم محیط ورزشی تر شده است.

عاشورزاده اضافه کرد: الان در اردوی آماده سازی هستم. 20 خرداد ماه هم به تورنمنت یونان می رویم که قبل از المپیک به آمادگی بیشتری برسیم بعد از آن هم که المپیک را داریم. خداراشکر که همه چیز روز به روز بهتر می شود. شرایطم عالی و ایده آل است و تلاش می کنم که در المپیک ریو نماینده شایسته کشورم باشم.  

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =