۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

سایت فدراسیون والیبال نوشت:در مراسمی از اسپانسر جدید تیم ملی والیبال رونمایی شد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بانک دی به عنوان حامی اصلی والیبال ایران انتخاب شده است، گفت: امیدوارم بانک دی همراه خوبی برای تحقق رویای 52 ساله والیبال در المپیک باشد.
 مراسم معرفی حامی جدید فدراسیون والیبال و رونمایی از لباس تیم های ملی عصر امروز با حضور سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در پژوهشگاه نیرو انجام شد.
رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه این مراسم گفت: خوشحالیم که از یک برند ایرانی به عنوان حامی والیبال استفاده می کنیم.
دکتر محمدرضا داورزنی با بیان اینکه تمامی تیم های ملی و رده های سنی مختلف والیبال مردان و زنان منبعد از پیراهن رونمایی شده در این مراسم در مسابقات استفاده می کنند، گفت: همکاری و تفاهمنامه با بانک دی در آستانه مسابقات انتخابی المپیک می تواند به روند موفقیت های والیبال کمک کند.
وی با یادآوری ساخت کمپ بین المللی والیبال در شمال ایران، تاکید کرد: از حمایت های این حامی جدید در توسعه بخش سخت افزاری والیبال بیشتر استفاده خواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که چرا از نمادهای ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی استفاده نکردید، گفت: جلسات متعددی با مسئولان سازمان محیط زیست برای این موضوع برگزار کردیم، اما چون این نمادها بر روی پیراهن بازیکنان تیم ملی خوب نشان داده نمی شد، نتوانستیم عملی کنیم. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =