سخنگوی قوه قضاییه از ادامه پرداخت به طلبکاران موسسه ثامن الحجج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تسویه حساب به طلبکاران موسسه ثامن الحجج که از سوی بانک مرکزی به بانک پارسیان سپرده شده، روند مناسبی را در پیش گرفته است.

اینطور که غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه به خبرگزاری خبرآنلاین گفت تاکنون با بیش از 800 هزار نفر از سپرده گذاران این موسسه، تسویه حساب شده است.
اژه ای در خصوص اقداماتی که درباره تعاونی اعتبار ثامن الحجج صورت می گیرد اعلام کرد: تا آخرین خبر، 1730 میلیارد تومان به سپرده گذاران تا مبلغ 35 میلیون تومان به ازای هر نفر، پرداخت شده و بیش از 800 هزار صاحب حساب تعیین تکلیف شده اند و تلاش می شود با هماهنگی بانک مرکزی و سایر دستگاه ها، این مشکل مردم نیز حل شود.
پیش از این نیز مدیرعامل بانک پارسیان به عنوان بانک عامل تسویه حساب با طلبکاران این موسسه اعلام کرده بود منتظر مجوز بانک مرکزی برای پرداختهای بالاتر از 50 میلیون تومان است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    6 5
    كي تصميم ميكيرن كي جون من كسي رو تو بأنك ندارم با مبلغ بالاي60ميليون
  • سعیدی IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    3 0
    بخدا آبرویمان رفته .خداازتون نگذره
  • بنده خدا A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    4 0
    با سلام کجای دنیا رسم است که بانکی بتواند سپرده های مردم را بلوکه نماید و با زندگی مردم بازی نماید. چقدر از این مردم که بخاطر اینها به روز سیاه افتادند بالاخره خدایی هست و تقاس آن را پس خواهند داد.و متاسفیم که مسِولین دلسوزی هم نداریم از قدیم گفتن : هر چه بگندد نمکش می زنند وای بروزی که بگندد نمک
  • صادق RO ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    با سلام خدمت دوستان ،من امروز برای برداشت سی میلیون تومان رفتم ثامن الحجج،برگه رو گرفتم رفتم پارسیان ولی هر چه توسیستم زد میگفت مبلغ بیشتر از حد مجاز ،در هر صورت پول مارو کسی نداد واقعا نمی دونم چه باید بکنم.