زمان اتمام اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی پنجم شهریورماه سال 94 بوده و برای همین در سال تحصیلی 95-94 هیچ گونه بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" ما فرهنگیانی که با بیش از 20 سال سابقه کار حدود یک سال است که درخواست بازنشستگی کردیم چرا هنوز هیچ جوابی نمی گیریم و در هفته معلم هم اتفاقی نیفتاد؟"
در همین زمینه سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت:
به استناد نامه صادره صندوق بازنشستگی کشوری در آذر ماه 94 و باتوجه به اتمام زمان اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی در پنجم شهریورماه 94 اجابت درخواست همکاران میسر نیست و بخشنامه‌ای صادر نخواهد شد.
او تاکید کرد: بنابراین در سال تحصیلی 95-94 هیچ گونه بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش نداریم.
او با بیان اینکه تمدید قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت مصوب سال 86 برای پنج سال بود افزود: از تاریخ انقضای مهلت قانونی ، اجرای این دستورالعمل در مورد کارکنانی که درخواست بازنشستگی پیش از موعد خود را ارائه و ثبت دفتر شده باشد، حداکثر تا پنجم شهریور 94 ابلاغ بازنشستگی صادر شده باشد، امکان پذیر است.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    پس تمديد بازنشستگي پيش از موعد كاركنان دولت كه در همين سايت گذاشته شده جريانش چيست مگر تمديد نشده پس جرا مي گويند تا پنجم شهربور ماه بوده و تمام شده است ؟
  • یه معلم مریض A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    جناب معاون:خواهشا خوب فکراتون رابکنید.یه بار میگید اجرا میشه بعداز چند ماه حالا میگید اجرا نمیشه.تمام حرفاتون ضد ونقیض.پس تکلیف ما چی؟آقا دیگه نمیتونیم
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    اول پاداش بازنشسته هارابدهند بعدبازنشسته پيش ازموعد كنند