ماجرای فیش های حقوقی بالای 100 میلیون تومان که این روزها فضای تلگرام را لرزانده به آنتن زنده تلویزیون هم رسید.

 فیش های حقوقی چند ده میلیونی با واکنش های مختلف دیوان محاسبات، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس، دولت و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی روبرو شده است. برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری درباره این موضوع بود. اینجا را ببینید.

نماینده مردم اهواز در مجلس در جلسه علنی دیروز نطقش را با شعری از قیصر امین‌پور آغاز کرد که واکنش نمایندگان و نایب رئیس مجلس را به دنبال داشت. اینجا را ببینید.

اقتصاد

براساس گزارش بانک مرکزی، نیمی از آپارتمان‌های معامله شده در تهران طی فروردین ماه سال جاری کمتر از 5 سال سن داشته‌اند. این در حالی است که به گفته مشاوران املاک، تقاضای آپارتمان‌های نوساز در اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد. اینجا را ببینید.

کارشناسان معتقدند قیمت رسمی و بازار دو خودروی دنا و تندر 90 اتوماتیک که از شمول قیمت‌گذاری شورای رقابت خارج شده‌اند، افزایش نخواهد یافت. اینجا را ببینید.

فرهنگ

عبدالعلی علی عسگری، ششمین رئیس سازمان صداوسیما در چند روز آینده با انتصاب رسمی به این مسئولیت، سکان رسانه ملی را در اختیار می‌گیرد و در همین راستا، روندهای مرسوم اداری و امنیتی برای ساکن آینده ساختمان شیشه جام جم پیگیری و پیاده سازی شده است. اینجا را ببینید.

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران سریال «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معصومی است. اینجا را ببینید.

جامعه

چند روز پیش، چوپانی هنگام عبور از بیابان در یک روستای سبزوار متوجه خودروی پرایدی شد که در نزدیکی دکل‌های برق پارک شده بود. درهای ماشین باز بود و کسی داخل آن نبود.اینجا را ببینید.

ساعت 18 و 45 دقیقه عصر یکم فروردین ماه سال 91 رهگذران در آلاچیق‌های بلوار تهرانسر ضجه‌های دردناک دختری را شنیدند که مدام کمک می‌خواست و فریاد سوختم سوختم را سر داده بود. اینجا را ببینید.

بین الملل

در هم تنیدگی سیاست یا همان سیاست زدگی در جامعه ایرانی آنقدر بالاست که صرف نظر از انتخابات های داخلی، فرایند تعیین رئیس جمهور آمریکا هم برای ما مهم است. اینجا را ببینید.

یک تحلیلگر جهان عرب می گوید: عربستان‌ سعودی در حال حاضر با پنج خطر بزرگ مواجه است. اینجا را ببینید.

ورزش

برنامه 90 مثل بسیاری از سایت ها، خبرگزاری ها و مردم از لباس های تیم ملی انتقاد کرد، اتفاقی که می تواند شروع یک دعوا باشد. اینجا را ببینید.

باشگاه پرسپولیس از دروازه بان خود خواسته است دیگر شلوار جنجالی اش را نپوشد. اینجا را ببینید.

دانش

بیماری‌های قلبی بزرگترین قاتل انسان‌ها در آمریکا به شمار می‌رود، تا حدی که سالانه جان ۶۰۰ هزار نفر را می‌گیرد،‌از این رو ساخت جایگزینی بادوام برای این اندام حیاتی به چالشی بزرگ تبدیل شده‌است. اینجا را ببینید.

«تنبل» گونه‌ای از جانوران پستاندار است که در امریکای مرکزی و جنوبی یافت می‌شود؛ همیشه از درخت آویزان است و در این حالت، غذا می‌خورد، می‌خوابد و حتی تولید مثل می‌کند و به ندرت از درخت پایین می‌آید. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی کشور با تاکید بر حمایت خود از تعیین کف قیمت برای اینترنت موبایل، این اقدام را به نفع تمام فعالان عرصه اینترنت کشور دانست چراکه در حال حاضر از منظر قیمت پهن باند موبایل، ایران سومین کشور ارزان دنیاست. اینجا را ببینید.

این روزها تمام توجهات به ساختمان مرکزی جدید و 5 میلیارد دلاری اپل در کوپرتینو است. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

احمدرضا کاظمی در ستون طنز روزنامه قانون به حواشی تاسف انگیز برنامه اکسیر، به شکلی متفاوت واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

روزنامه شرق در صفحه نخست خود با انتشار کاریکاتوری از سرافراز به «شایعه فراگیر رفتن او از جام جم» اشاره کرده است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

شبکه العالم به نقل از پایگاه اینترنتی "السومریه نیوز"،خبر داد: تروریست های داعش یک دختر 2 ساله به نام "فاطمه عزام" را حین حمله به روستای "زاغنیه" واقع در 4 کیلومتری شرق ناحیه "العباره" در آغوش پدرش به قتل رساند. اینجا را ببینید.

اکثریت قریب به اتفاق مردم مراکش و مردم جهان عرب، شاهزاده حسن 13 ساله را کوچک ترین دیکتاتور جهان عرب لقب داده‌اند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

همه چیز روشن است و ما از فرزاد حسنی عذر می‌خواهیم که به جای هدف گرفتن سیستمی که چنین لودگی‌های تحقیرگرانه‌ای می‌سازد به شخص او انتقاد که نه، حمله کردیم. ما باید تمام سیستم را هدف می‌گرفتیم. اینجا را ببینید.

یک هفته پس از آنکه مردی 65 ساله بر روی پل عابری در بلوار میرداماد تهران خود را حلق آویز کرد، نوشته بیلبورد نصب شده روی این پل با مفاهیم مرتبط با زندگی تغییر کرد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین

مجموعه قیمت های جهانی نشان می دهد به جز چند کشور مثل کویت عربستان قطر یا لیبی که میزان ذخایر ارزی انها بسیار بیشتر از ایران است در سایر کشورهای دنیا بنزین گران تر از ایران است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =