تسنیم نوشت:نماینده اصولگرای مجلس دهم شورای اسلامی از برگزاری جلسات متعدد مستقلین و اصولگرایان مجلس دهم با رئیس مجلس خبر داد و گفت: آقای لاریجانی بر تشکیل فراکسیون فراگیر در مجلس دهم تأکید دارد.

احمد امیرآبادی عضو فراکسیون فراگیر مجلس دهم با اشاره به برنامه‌های اصولگرایان مجلس دهم، گفت: در روز شنبه گذشته، اکثریت خوبی در جلسه حضور یافتند، مقدمات کار را داریم آماده می‌کنیم، در بحث هیئت رئیسه و شورای مرکزی کارهایی را انجام می‌دهیم که بتواند تأثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه آقای لاریجانی نظر فراکسیون فراگیر برای ریاست مجلس دهم است، درباره احتمالات ریاست فراکسیون فراگیر در مجلس دهم، افزود: این طور نیست که شخصی خودش را برای ریاست فراکسیون فراگیر در مجلس دهم مطرح کرده باشد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، تصریح کرد: فراکسیون فراگیری متشکل از همه اصولگرایان و مستقلین تشکیل شده و ما به موضع واحدی در رابطه با پیگیری منویات رهبر انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم رسیده‌ایم.

امیرآبادی با بیان "پیش‌بینی می‌کنیم فراکسیون فراگیر با عضویت 170 تا 180 تن از نمایندگان تشکیل شود، اظهار داشت: اصولگرایان و مستقلین تاکنون دیدارهای متعددی را با آقای لاریجانی داشته‌اند و هماهنگی‌های لازم را با وی برای تشکیل فراکسیون فراگیر انجام داده‌اند و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات مختلفی با آقای لاریجانی مبنی بر تشکیل فراکسیون فراگیر در مجلس دهم داشته‌ایم و همه اعضا نیز در اینکه باید یک فراکسیون فراگیری تشکیل شود، تأکید دارند و آقای لاریجانی هم بر تشکیل فراکسیون فراگیر در مجلس دهم تأکید دارد.

جزئیات جلسات نمایندگان مستقل مجلس دهم برای تشکیل فراکسیون
در همین راستا عبدالله رضیان منتخب مردم قائم‌شهر در مجلس دهم با اشاره به اولویت‌های مجلس آینده، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور اقتصاد مقاومتی، اشتغال جوانان و معیشت مردم باید در اولویت کاری وکلای ملت در مجلس دهم باشد.

منتخب مردم قائم‌شهر در مجلس دهم با بیان اینکه نمایندگانی که به‌صورت مستقل به مجلس دهم راه یافته‌اند در تلاش هستند فراکسیونی را با حضور بیش از 70 نماینده تشکیل دهند، گفت: تاکنون 2 جلسه نیز دراین‌باره برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه قطعاً فراکسیون مستقلین در مجلس دهم تشکیل می‌شود، تصریح کرد: در جلساتی که برگزار شده تصمیم گرفته شد سازوکار و اساسنامه‌ای برای فراکسیون تدوین شود.

منتخب مردم قائم‌شهر در مجلس دهم با ابراز اینکه فراکسیون مستقلین در تلاش است در فضای به‌دور از جنجال‌های سیاسی در مجلس آینده مؤثر واقع شود، ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از 70 نفر در این فراکسیون عضو خواهند شد، وکلای ملت سعی خواهند کرد به‌دور از تندروی‌ها به فکر منافع ملی باشند.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =